Toon posts:

[MSN] Niet in te loggen...

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste alvast mijn excuses over de wat onduidelijke naam en ik weet ook niet zeker of mijn vraag in het juiste sub-forum staat.

Op mijn laptop kon ik in het begin de nieuwste versie van msn draaien 7.5 was dat dacht ik. Na een tijdje deed deze niets meer. Opnieuw installeren, firewall instellen en uitzetten, na een paar dagen nog eens proberen. Het hielp allemaal niets. Per toeval kwam ik erachter dat de allereerste versie van msn messenger (5.0) het wel deed en nog steeds doet. Maar dit programma is knap waardeloos door z'n weinige functies.

Ik gebruik dus nu al een paar maanden messenger 5.0. Sinds kort is Windows Live Messenger uit en ik hoopte dat met het installeren van dit programma mijn probleem misschien wel opgelost zou zijn. Niet dus, het probleem is er nog steeds.

Een korte beschrijving van wat ik doe en wat er dan fout gaat:
- Ik start msn gewoon op, dit gaat prima
- Ik wil m'n email adres intypen. Dit duurt erg lang. Ik kan m'n hele emailadres intypen en dan komen de letters er nog niet te staan. Net alsof het programma tegen vastlopen aan hangt.
- Vervolgens kan ik wel m'n wachtwoord in 1x intypen als m'n email adres eenmaal tevoorschijn is gekomen.
- En ik kan ook die vakjes aanvinken.
- Dan klik op aanmelden en dan komt de pop-up tevoorschijn die op de afbeelding hieronder te zien is
- Als ik op opnieuw klik en daarna weer op aanmelden druk krijg ik dezelfde pop-up weer te zien

Afbeeldingslocatie: http://img100.imageshack.us/img100/5199/msnprobleem9lw.th.jpg

Ik heb al naar oplossingen gezocht op Google, heb het forum hier al doorgezocht en ben zelf al een beetje aan het vogelen geweest, maar ik kom geen stap verder. Op de thuis pc doet ie het overigens wel gewoon.

Dus wie oh wie heeft er een oplossing

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 22:35
google eens op die foutcode, je moet ergens een post tegenkomen van een bestandje dat ontbreekt ofzo, dat moet je fixen en dan zou het weer werken...

ff alles voorkauwen, want dat hebben ze precies graag tegenwoordig:

je zoekt op google: http://www.google.be/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

je klikt op iets met "msn messenger" in:
http://www.ojobuscador.co...0040154-de-msn-messenger/

je doet wat daar staat en probeer nog eens...

[ Voor 55% gewijzigd door Mayco op 26-06-2006 17:24 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:20

Nik

Grappig, ik krijg dezelfde melding, maar dan op één account. Ik kan dus wel inlogen met andere accounts, maar één account (juist mijn hoofdaccount) weigerd.

De bovenstaande oplossing heeft dus ook geen zin bij mij (al geprobeerd). Ms is het nu voor me aan het uitzoeken (die zegt dat het in de cache van de accounts zit).

[ Voor 35% gewijzigd door Nik op 26-06-2006 17:25 ]

Verwijderd

ik heb dit ook gehad ong 5 uur lang kon ik niet msnen....
later heb ik me er niet meer aan gestoort...maar toen deed msn het ook ineens weer....
beetje raar

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-03 20:20
Ik weet niet precies wat voor foutcode dit is, wat ik wel weet:
dat je een bepaalde foutcode krijgt bij het inloggen als je je datum verkeerd hebt staan!!!
dan kun je dus mooi niet inloggen omdat de centificaten van veiligheid niet gelden !

Verwijderd

Topicstarter
@ Mayco, hartstikke bedankt. Binnen 2 minuten had ik het gefixt. Ik had er dus nog nooit aan gedacht om die foutcode zelf in te tikken bij Google. Ik heb nu twee bestanden van microsoft.com gedownload, laptop opnieuw opgestart en het werkt allemaal weer.

Maar ik blijf het toch raar vinden dat Messenger 4.7 het wel deed en de latere versies niet. 8)7

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-03 22:04
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:44:
@ Mayco, hartstikke bedankt. Binnen 2 minuten had ik het gefixt. Ik had er dus nog nooit aan gedacht om die foutcode zelf in te tikken bij Google. Ik heb nu twee bestanden van microsoft.com gedownload, laptop opnieuw opgestart en het werkt allemaal weer.

Maar ik blijf het toch raar vinden dat Messenger 4.7 het wel deed en de latere versies niet. 8)7
Bij mij werkt helemaal nix :S ik krijgt iets van 800415 ofzo.. maar op msn 7.0 werkt alles goed.. dus dan doen we het daar maar mee.. heel apart iig...

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik krijg ook steeds een melding op me laptop, maar dan foutcode: 81000314, thuis lukte het wel vanmorgen, maar op het werk op de laptop lukt het niet. Gister werkte het wel gewoon op de laptop.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

SuB-Gold schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:01:
Ik krijg ook steeds een melding op me laptop, maar dan foutcode: 81000314, thuis lukte het wel vanmorgen, maar op het werk op de laptop lukt het niet. Gister werkte het wel gewoon op de laptop.
Deze melding krijg ik al de gehele dag. Op al mijn MSN accounts. Ik draai wel met WLM 8.0.

http://www.hroling.nl

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:07
Ik krijg ook dezelfde melding, zou het dan niet gewoon aan de servers liggen?
Melding: 81000314.
Als ik overigens bij "extra -> opties" ga kijken en daar bij "verbinding",
zie ik de melding: "Je hebt momenteel GEEN verbinding met .NET Messenger Service.
Daarnaast kun je nog probleem oplossing starten, maar dat vertelt mij dat er helemaal niets mis is.

Nogmaals, gewoon een server probleem bij MSN.
Pagina: 1