Toon posts:

Norrod afstudeer laptop: vergoeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jodelo!
4 jaar geleden met een opleiding aan de hanze en tegelijkertijd ook een laptop aangeschaft bij Via de campuswinkel van Norrod. Ik meen mij te herinneren dat als een student binnen 4 jaar afstudeerd hij of zij recht heeft op een vergoeding (350 euro?).
Ik zit nu in deze situatie maar kan nergens teruglezen of deze voorwaarden zijn getekend.

Kan iemand mij van meer informatie voorzien over dit punt? Of is er iemand met deze ervaring?

Alvast bedankt

Kevin ;)

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Neem contact op met de campus afdeling van Norrod ? Of de desbetreffende ploeg die toen de aankoop begeleid heeft.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 15:02

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Hmmm, dit verhaal komt mij toch ergens bekend voor. Even in de gaten houden aangezien mijn vriendin ook een laptop via de Hanze heeft en vorig jaar september ook (op tijd) is afgestudeerd.

Nu ik er echter over nadenk begint me iets te dagen dat het hier om de bijbehorende lening ging die je bij de ABN Amro af kon sluiten, maar zeker ben ik daar niet van.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij was dit inderdaad een actie die samen ging met een dure lening bij ABN of een andere bank. Het hoofdkantoor van Norrod zou je meer moeten kunnen vertellen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-02 21:27

Thandor

SilverStreak

Als ik met de search zoek kom ik o.a. het volgende tegen:
[rml][ Hanzehogeschool] Laptop -> €365 retour?[/rml]
[rml][ Laptops] Folder van Norrod na aanmelding Hanze Hogeschool.[/rml]

Nu is er wel een probleem en dat is dat deze topics in Stuffis Generalis staan waar jij momenteel niet in kunt. Uit de Lieve Adjes FAQ en Policy
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en 50 of meer posts op het forum geplaatst hebt.
Al met al zal het dus nog even duren eer je daar in kunt. De topics zijn te lang om alles vlot samen te vatten (ik heb nog meer te doen ;)). Hopen dus op iemand die er het fijne vanaf weet en dat hier neer wil typen :)

Al met al zou ik contact opnemen met de mensen waarmee je het georganiseerd hebt.
Zij moeten er immers meer van weten ;)

Overigens verander ik de titel even naar 'Norrod afstudeer laptop: vergoeding?'
En gezien het hier om laptops gaat verplaats ik het topic ook even naar CSL :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thandor op 26-06-2006 18:27 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.