[bsplayer] .dat file afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
kan iemand mij helpen???

Ik heb een vcd uit Thailand... nu wil ik hem afspelen in BSplayer zodat ik een beetje met de ondertitleing kan klooien.

nou sleep ik de VCD mpg file in BSplayer en zegt ie , cant open file.... Dit komt omdat ie in windows zegt dat het een .DAT file is. en ik weet me god niet hoe deze om te zeggen... heb uiteraard al geprobeerd gewoon de naam te wijzigen in .mpg bla bla werkt allemaal niet.

De file speelt wel gewoon af in win DVD en mediaplayer classic... maar dat is echt een gekloot om dat ondertiteling erin te zetten....

p.s. ik heb k-lite mega codec pack.. dus volgens mij codecs genoeg
p.s 2 voordat ik mijn computer geformateerd had, kon ik wel gewoon VCD files in bsplayer slepen en dan werden deze gewoon afgespeeld!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als ik zo'n VCD hebt mount ik hem altijd met daemon-tools, dan zoek ik het grootste bestand (de .DAT file). Rechtsklik -> openen met BS Player en dan speelt hij het bestand gewoon af.

• turbopinda
heb ik gedaan, maar dan werkt het nog niet! , hij laat in "My Computer" wel zien dat er een DVD drive is bijgekomen... maar als ik de image mount en dan naar mijn computer ga en op de nieuwe dvd drive druk zegt ie dat "windows de disk niet kan lezen" bla bla
:(

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Heb je wel een mpeg decoder aangevinkt in K Lite Codec Pack setup? Standaard staat die namelijk uit, omdat media player classic een ingebouwde mpeg decoder heeft. Bsplayer waarschijnlijk niet. Je kan gewoon de klitesetup opnieuw uitvoeren en alles uitzetten, behalve de mpeg-optie. Alles blijft dan staan en de mpeg komt erbij.

• turbopinda
hey bedankt! hij odet het al..... ik heb alles in klite aangezet.. deed hij het nog niet... maar toen heb ik codec pack all in 1 ( http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm ) geinstaleerd en toen werkte ie wel!!

mzzzl