Toon posts:

Kleur wijzigen pull down menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand hoe ik in een standaard mailform waar pull down menu's in zitten de kleuren van de pull downs kan veranderen?

Wil iets soortgelijks als wat ik in de main pages heb gedaan (scrollbar van kleur veranderd) ook in de pull downs. Nu zijn ze gewoon windows default en dat staat toch minder goed...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat heb je zelf al gevonden, want [google=HTML CSS change dropdown color] levert een hoop op ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Zit al ffkes te googlen, maar kreeg geen goed results. Hier zoeken leverde me net op dat het niet schijnt te kunnen omdat het Windows gegenereerd wordt...

Trollen doe je maar ergens anders ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BtM909 op 26-06-2006 13:13 ]

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 14:03

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kijk hier eens naar
http://www.456bereastreet.com/lab/form_controls/select/

deels worden de elementen idd gewoon door je OS cq de browser gegenereerd, en zijn nooit geheel 'stijlbaar' maar zaken als de kleur, tekstgrootte aanpassen en bepaalde paddings en margins lukt wel.

[ Voor 57% gewijzigd door RM-rf op 26-06-2006 13:25 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:24:
kijk hier eens naar
http://www.456bereastreet.com/lab/form_controls/select/

deels worden de elementen idd gewoon door je OS cq de browser gegenereerd, en zijn nooit geheel 'stijlbaar' maar zaken als de kleur, tekstgrootte aanpassen en bepaalde paddings en margins lukt wel.
Thnx! Dat is tenminste iets....

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-02 09:21
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:09:
Zit al ffkes te googlen, maar kreeg geen goed results. Hier zoeken leverde me net op dat het niet schijnt te kunnen omdat het Windows gegenereerd wordt...
En je vroeg je niet af hoe GoT dat dan deed, hier in de rechter bovenhoek bij de Quicksearch :?

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 27-06-2006 09:03 ]

Pagina: 1