Ik haal hem daar gewoon vanaf hoor; geen probleemwebfreakz.nl schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:26:
[...]
Op de FTP staat ie at the moment wel (jij hebt de HTTP link).
Zie: ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/NFS/Carbon/

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik haal hem daar gewoon vanaf hoor; geen probleemwebfreakz.nl schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:26:
[...]
Op de FTP staat ie at the moment wel (jij hebt de HTTP link).
Zie: ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/NFS/Carbon/
Tx to: @internetofshit
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Mmm 600 down hier, steeds snellerSilent Thunder schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:39:
[...]
Wel de NL server gepakt?
Mja, ik ga nu wat anders doen; ik kijk vanaaf nog wel es of ie af is
Heeft ook een computer!
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
[ Voor 126% gewijzigd door Butz0rs op 27-10-2006 19:09 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 19:18 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
het is nu gewoon bij de settings uit te zettenChester schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:15:
Is de motion blur dit keer ook uit te zetten in de registry? Dat ze dat er uberhaupt in stoppen
[ Voor 59% gewijzigd door NaZ- op 27-10-2006 19:31 ]
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
En een paar dagen wacht tot ze je credits unblockt hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:15:
http://www.arena51.be/nl/videogames/demos/item.php?id=29946
@550Kb/sec![]()
voorwaarde is wel dat je je even registreert...
edit: 800Kb/sec and going up! nog 10 minuutjes!
Geen idee, kom er niet van af
[ Voor 76% gewijzigd door Tortelli op 27-10-2006 21:09 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Thanks mate
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Er is een AUG 2006 update van DirectX 9.0c (bij de installatie van Gothic 3 kwam hij daarmee aanzetten; vandaar dat ik 'em al heb).Winkiller958 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:01:
ook hier de melding "Installation cannot continue because this game requires DirectX 0 or higher to be installed on your system." iemand een tip om dit probleem op te lossen, mijn DirectX is ook geheel up to date !
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door IceEyz op 27-10-2006 20:24 ]
Zie ondertitel
Werkte hier niet.IceEyz schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:16:
Krijg ook de DirectX 0 melding, ben nu de laatste DirectX aan het downloaden:
Nee, klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:21:
Flinke download 57 mb, voor direct X
of heb ik dat mis
[ Voor 43% gewijzigd door Chester op 27-10-2006 20:30 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Nee helaas, de demo van BF2145 loopt hier als een trein, maar helpt niet voor NFS-Carbon, beide opties genoemd in dit onderwerp heb ik getest maar ik kan hem niet installeren, tijd voor nieuw tipsChester schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:27:
Volgens mij hebben jullie de dirextx dll update nodig die ook nodig was toen de demo van Battlefield 2142 uitkwam. Deze dus.
Dat is DirectX 9.0c October. Dat werkt nietChester schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:27:
Volgens mij hebben jullie de dirextx dll update nodig die ook nodig was toen de demo van Battlefield 2142 uitkwam. Deze dus.
Btw, Canyon Duel is erg vetLeuke soundtrack ook =) Jammer dat ze driften zo vern**kt hebben en dat het weer altijd donker is.
De autosculpt zuigt ook, het is nog steeds gelimiteerd. Ik wil gewoon dat je zelf met je muis aan je auto onderdelen kan slepen en trekken. Ze hebben gewoon per luchinlaat 10 verschillende bodykits genomen, en dat noemen ze dan autosculpt
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Laatste drivers van videokaart.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:35:
zijn je driver up to date? van je videokaart,
maby ff booten ?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb mij gewoon geregistreerd en ben 2 minuten later beginnen downloaden hoor...Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:21:
[...]
En een paar dagen wacht tot ze je credits unblockt hebben
Verwijderd
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Van de EA-Carbon forums...Work around, after the initial extraction it creates a setup directory. There's a file there called 0compression. zip
Extract 0compressed.zip into the directory it's in ( all files and keep the folders )
Run: nfsc_demo.exe
IE: I extracted all my files initially into
C:\NFSC
In that folder is 0compressed.zip
Extract 0compression.zip into C:\NFSC
Run: nfsc_demo.exe
The game should run, it's unregistered so I'm not sure what ingame probs this may cause.
[ Voor 11% gewijzigd door IceEyz op 27-10-2006 20:42 ]
Verwijderd
Yup dat werkt, many thanksIceEyz schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:40:
[...]
Van de EA-Carbon forums...
Dus het bestandje 0compressed.zip in de uitgepakte folder uitpakken in die folder, en dan nfsc_demo.exe starten
[ Voor 10% gewijzigd door JBplap op 27-10-2006 21:04 ]
Verwijderd
Klopt. Als je 10 seconden lang vooraan kan blijven, heb je de race gewonnen. Moeilijk?JBplap schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:01:
Nou ik heb hem ook binnen,
Vind hem zwaar tegenvallen.
1. VEEL te makkelijk, alle races gelijk de eerste poging gewonnenmet de EVO,
de canyon race sloeg al helemaal nergens op, ik haal die gast in, in een van de eerste paar bochten, timer start, ik blijf 8 sec voor hem en de race is af
Demo is om je toch warm te maken en even zoet te houden voor de full? Levensduur was welgeteld 6 minuten.
2. Waar is de vernieuwing? Dit is weer gewoon NFS U1 met het driften ed
3. Die customizer sliders zijn leuk, maar je kunt maar 1 type kit per categorie, en die kun je dan een beetje sliden, maybe in de full meer types?
4. Je kunt je controls pas instellen in de race, beetje raar dat je dat niet van te voren al kunt doen. Maar niet zo belangrijk
Edit:
De game word gelijk gerestart nadat je hem uitgespeelt hebt
5. Elke keer als je iets aanpast aan de auto ga je weer terug naar menu optie 1, ipv waar je was
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Neem bijvoorbeeld de BF1942 demo,Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:09:
[...]
Klopt. Als je 10 seconden lang vooraan kan blijven, heb je de race gewonnen. Moeilijk?
En waarom heet het een demo?
Hier zal hij over een tijdje wel bij komen..Bravebart schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:02:
Ten eerste vind ik het jammer dat ze nog steeds geen breedbeeldresoluties hebben
En ten tweede viel het me op dat je zo weinig kan instellen bij options
Zou kunnen omdat het nog maar een demo is, maar ik vond het ietwat karig
Omelette du fromage!
Ja, maar dan forceer je het, dat betekend dus dat je of dingen weg laat of dingen uitrektTheZeroorez schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:26:
[...]
Hier zal hij over een tijdje wel bij komen..
Precies, ik hou ook niet zo van dat snelle streetracen waarbij je al tegen een obstakel knalt als een fractie van de seconde je aandacht verslapt. En customizen begin ik ook niet aan.Ghost81 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:16:
Ach kwam er maar weer een NFS waarbij de tracks door mooie landschappen als normandie of de bergen ging. Dat en dan afgewisseld met regen, sneeuw voor een gevarieerde rijervaring... en dan mag er ook best weer politie bij.... ik mis de oude NFS..... dat pimpen ben ik nu echt wel zat! Maar ja das mijn mening... deze demo vind ik iig niets.
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 27-10-2006 21:36 ]
Dat zou juist leuk zijn als dat in NFS zat, dan zou er nog een beetje spanning zijn.Silent Thunder schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:34:
[...]
Precies, ik hou ook niet zo van dat snelle streetracen waarbij je al tegen een obstakel knalt als een fractie van de seconde je aandacht verslapt.
[ Voor 11% gewijzigd door Ruben [NL] op 27-10-2006 21:48 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Copyman op 27-10-2006 21:58 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Mee eens, die auto is echt niet te besturen. Voelt als een grasmaaiermotor op een baksteen.Bravebart schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:12:
Ik vind de handling van de lambo echt zwaar klote
Yup same here, ik heb hem alweer verwijderd........jammer maar helaas.JBplap schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:01:Vind hem zwaar tegenvallen.
Verwijderd
Ach jee. Al een conclusie gemaakt door een demomatel schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:16:
Het hele spel zuigt gigantisch alleen al door de hoeveelheid bugs die ik ben tegen gekomen. Begrijp me goed, ik ben een NFS speler van het eerste uur (heb alle delen), maar dit deel ga ik zeker niet aanschaffen. Niet te geloven hoe EA de NFS serie kapot maakt.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 22:33 ]
Verwijderd
Gameplay is ook erg van te smullenRaween schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:12:
NFSU & NFSU2 [met tunen dus] vond ik _wel_ erg cool. Met Most Wanted kwam er alleen de politie bij, daarom heb ik het niet gespeeld. Maar kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen NFSU1/2 en NFS Carbon? Zijn alleen de graphics vooruitgegaan? Of ook de gameplay?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Gewoon alles. De besturing is gewoon erg goed en de graphics worden gewoon veel beter. Kan niet wachten op de volledige versie. Verwacht hem 1 november op de deurmatDECOY88 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:35:
serius ben je dronken heb je gesnoven geblowd of ben je net door een trein geraakt? vertel eens world racing wat is er zo goed aan de gameplay?
Dat kan ook wat netterDECOY88 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:35:
serius ben je dronken heb je gesnoven geblowd of ben je net door een trein geraakt? vertel eens world racing wat is er zo goed aan de gameplay?
Verwijderd
Speadbreaker, daarmee kan je scherp door de bochten op een snelle snelheid. Je tijd vertraagd dan zeg maar.MexxT schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:59:
wat is die speedbreaker eigenlijk![]()
ik merk geen verschil...
Leegte
Verwijderd
Ja besturing is echt leuk,Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:51:
[...]
Gewoon alles. De besturing is gewoon erg goed en de graphics worden gewoon veel beter.
[ Voor 44% gewijzigd door biobak op 27-10-2006 23:18 ]
Verwijderd
Ik ben ook geen liefhebber van driften. In NFSU2 was het ook al erg boring.JBplap schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:16:
[...]
Ja besturing is echt leuk,
neem nou het driften, vol gas en gewoon de baan rijden, dan drift het spel voor je.
Echt een uitdaging, en vooral een ontlading als je de race dan eindelijk weet te winnen *KUCH*
Graphics valt ook over te twisten, maar intereseert mij toch 0.0
Ik zal hem vannacht op mijn laptop aan laten staan, met mijn uploadsnelheid van 125 kb/s moet dat toch wel een boost geven in de seed snelheid van de torrent. Ik snap nog steeds niet waarom mensen niet gewoon het torrent protocol aanvatten. Of desnoods een stukje software zoals de patch downlaoder in WoW, werkt ook via torrents en is snel voor een ongelimiteerd aantal users.fsfikke schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:41:
Ik heb een torrentje gemaakt van de demo.
Wist niet zeker of het mocht dus vandaar dat ik hem nu pas post:
http://data.fsfikke.com/nfs_carbon_demo.exe.torrent
Hij zal nog niet geweldig snel gaan, 33 seeds tegenover 371 peers. Maar misschien dat wat mensen die hem al hebben gedownload mee willen helpen met seeden
Goud is geen geld
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Goud is geen geld
Verwijderd
dit even downloaden en installerenfrankknopers schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:31:
Zijn er nog meer mensen met de volgende foutmelding:
''Installation cannot continue because this game requires DirectX 0 or higher to be installed on your system.''
Echt vaag, op mijn laptop werkt ie wel, maar op mijn PC kan ik dus niet installeren. Zowel mijn laptop als mijn desktop beschikken over DiretX 9.0c, want ik kan alle nieuwste games spelen. Mijn laptop heeft een ATi 9800 Mobility (Catalyst Mobility 6.9) en mijn desktop heeft X1900XT CF (Catalyst 6.9). Ik heb DirectX al opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet. Ook krijg ik op mijn desktop de UELA/License tekst niet te zien.
Iemand die deze foutmelding herkent?
Misschien is dit meer iets voor de afdeling Games - Problemen..
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 00:33 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq