Toon posts:

importeren facturen boekhoud software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een lange zoektocht kom ik er toch niet meer uit. Ik ben opzoek naar een boekhoud programma, waarin facturen kunnen worden geimporteerd (zowel inkoop als verkoop). Deze worden bij ons namelijk digitaal aangeleverd/aangemaakt voor in onze database.

Is er een pakket die dit kan via synchronisatie met onze database of door te importeren ?

Of kan ik beter zelf een boekhoud module aan ons bestaande verkoop systeem gaan programmeren?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 17:48
Ik denk dat je maar eens wat meer informatie moet geven. Wat voor programma gebruik je nu, wat voor facturen wil je importeren, hoe krijg je die aangeleverd etc etc etc.

Hier kunnen wij niks mee!!

Hail to the king baby!

Verwijderd

Wat voor extensie hebben deze? Maar als je het precies zo hebben wil als jij voor ogen hebt en geen "zooi" eromheen dan kan je denk ik het beste zelf wat gaan maken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees inderdaad Policy: Alle regels die op het forum gelden even door en update je topicstart even met informatie waar we wel wat mee kunnen :o Je geeft niet aan wat je allemaal wel niet hebt gezocht en gevonden; wat je hebt geprobeerd en welke software we het nu eigenlijk over hebben :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate