Problemen met Sitecom wl-105(b)

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Topicstarter
Heeft iemand wellicht dezelfde ervaring met een Sitecom WL-105(b) met firmware 1.37 (de laatste volgens hun site):
Na het veranderen van het IP adres met het bijgeleverde programma zodat je met een browser het instelmenu kan benaderen in je eigen IP range, kwam ik inderdaad in het instelmenu, echter, als je daarin ook maar iets veranderd (maakt niet uit wat) en op Apply drukt, dan kun je vervolgens niet meer in je Access Point menu komen zonder eerst te resetten (reset knop meer dan 10 seconden indrukken met de UTP kabel eruit). Ook pingen naar het adres van de Sitecom lukt dan niet meer. Kortom, geen enkele verdere instelling is mogelijk...
Ik heb de firmware opnieuw geladen, doch met hetzelfde resultaat.
Heeft iemand hier misschien dezelfde ervaring mee en misschien zelfs een oplossing?

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Ehm, hoe oud is dat ding?
Als ie net nieuw is dan zou ik lekker teruggaan naar de winkel.. dat is niet goed.
Gewoon van je garantie genieten.

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Topicstarter
Zaterdag gekocht, dacht dat het misschien zo te verhelpen was en dat het aan mij lag.
Dat wordt waarschijnlijk een rma aanvragen

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Als er geen verbindin gemaakt kan worden kan het aan jou liggen..
Als ie crasht niet... Zo'n ding hoort niet te crashen.

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-01 09:57

Radjesh

hoi

Ik heb precies het zelfde. Kut ding, en vandaag gekocht.

Niet

Verwijderd

Ik heb ook exact hetzelfde... hoe kan zulk spul verkocht worden?

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Niet schelden op Sitecom. Ik heb het spul genoeg geinstalleerd en meteen omgeruild voor een ander merk (Linksys/Gigabyte/Asus). Of de verbinding was niet goed of ik kon de router niet in. De DNS die niet werkte, menu die crashte, verbinding die ik steeds kwijt was. Zelf Sweex is nog beter. Ik heb hier een Sweex die al 300 dagen online is qua wireless en nog steeds niet gecrasht is (is wel de B versie maar het werkt perfect).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09-2025
wordt dat ding nog verkocht? heb hem al zeker 4 jaar thuis staan lol... geen enkel probleem mee overigens.
Pagina: 1