Wel of geen stootstrips?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ha mannen,

Gisteren heb ik mijn stootstrips van de deuren afgetrokken. Morgen worden de lijmresten eraf gehaald en krijgt de auto een polijstbeurt, zodat de lak weer als nieuw is. Leuk allemaal, maar ik maak me een beetje zorgen over het eindresultaat, waarschijnlijk omdat ik gewend ben aan de stootstrips. Dus daarom: graag commentaar en stiekem doe ik een verzoekje tot een photoshopje ;)

Foto:

http://www.frozen-land.co...-6-mei-2006/groot/009.jpg

Wat zeggen jullie: met of zonder strips? Het spuiten van de buitenspiegels staat wel in de nabije planning.

En wie wil er even een shopje maken zonder de strips en met meegespoten spiegels? Ik twijfel namelijk een beetje over het eindresultaat en kan me er totaal geen voorstelling van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou zeggen: met strips.

offtopic:
En blauw overspuiten natuurlijk :D

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:31
Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/5975/snellesoep8xf.th.jpg

Assieblieft :>

(let niet op de spiegels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
stootstrips zijn wel handig als je af en toe eens op een openbare parkeerplaats parkeert en je iets om je auto geeft... liever een strip dan deuren vol deuken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 25 juni 2006 @ 22:50:
stootstrips zijn wel handig als je af en toe eens op een openbare parkeerplaats parkeert en je iets om je auto geeft... liever een strip dan deuren vol deuken
Ja daar ben ik me ook van bewust. Maar aan de andere kant....als je bang bent voor schade moet je een oud ding nemen en deze gebruiken als meetingauto. Nou sta ik niet zo heel veel op openbare plekken dus het zal allemaal wel meevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
ThinkPadd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 22:50:
[afbeelding]

Assieblieft :>

(let niet op de spiegels)
Dank je...

Ben er niet kapot van om eerlijk te zijn. Sterker nog, ik heb er spijt van. Hopelijk valt de prijs een beetje mee want die oude zooi is rijp voor de bak |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:11
Bij mijn auto zitten de deukjes hoger dan de stootstrips. Ik denk door de achterdeuren van auto's. Die zijn vaak wat puntiger dan de voordeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Klopt, ik heb er ook 2 inzitten. Baal er wel een beetje van maar ach, het blijft een gebruiksvoorwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 23:08
Ik zou eerder de stickers er af halen dan de strips.
Vind het met dat zwart wel iets hebben, de spiegels zou ik wel in kleur spuiten.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik ga morgen de auto laten polijsten en als de bliksem nieuwe strips bestellen. Van de zonnige kant bekeken: de nieuwe strips zullen er wel een stuk mooier uitzien en al het vuil is weg :)

Stickers zijn totaal mijn stijl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Laatst online: 10-09 23:08
Smaken verschillen nu eenmaal nietwaar ;)
Wat wagen betreft hebben we de zelfde smaak, das un skon wagu :P

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Dat zeker. Ik hoop de "schade" voor Summer Edition weer hersteld te hebben. Maar lekker slapen zal er wel niet inzitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, scientist hiero? Haha, ik zit ook bij CCT :D
Nja ehm...stootlijsten hebben bij mij al meermaals hun nut bewezen, ik zou ze laten zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Haha da's toevallig :D

Maar ik rij straks alleen nog maar lange afstanden met de Subaru dus nut hebben ze in mijn geval niet echt. Ik begin nu wel te wennen aan de strakke look, dus het is nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 20:25

Bestla

Kvinne

Ik heb de stootstrips al klaar liggen voor mijn Firebird. Ik zou het zwaar klote vinden als een of andere klootzak zijn deur tegen mijn gerestaureerde auto aan gooit.

Dus stootstrips hebben hun waarde al bewezen. Anders waren ze niet uitgevonden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Ik heb er inmiddels 2 parkeerdeuken inzitten. En ik kan je uit ervaring vertellen dat die strips dus geen enkele nut hebben. Vaak zijn het kinderen die de deur openzwaaien, die zitten 9 van de 10 keer achterin dus die deuken sieren krachtig het achterschild :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

the_scientist schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:39:
Ik heb er inmiddels 2 parkeerdeuken inzitten. En ik kan je uit ervaring vertellen dat die strips dus geen enkele nut hebben. Vaak zijn het kinderen die de deur openzwaaien, die zitten 9 van de 10 keer achterin dus die deuken sieren krachtig het achterschild :(
zeg dat niet te hard kleine kinderen...
m'n pa heeft z'n auto vaak bij ziekenhuizen geparkeerd gehad (werkt in de bouw maar heeft op best veel verbouwingen van ziekenhuizen gewerkt) en het is hem meerdere malen gebeurd dat hij naar z'n auto liep en er mensen zo een deur in zag knallen en zo weg wilden splitten... (en kwaad werden als er wat van gezegt werd... dit in het geval van oudere mensen...)

en voor voorportieren helpt het wel aardig meestal alleen achterportieren zijn idd te puntig :'(
Pagina: 1