Ik heb al een tijdje last van een crashende vid-kaart
Et gaat om een Radeon 9600XT 128MB
Mn hele computer valt compleet uit
en bij het opstarten krijg ik deze foutmelding
http://oca.microsoft.com/nl/response.aspx?SGD=f91e6ee9-36fe-4486-8dd5-2216458ae279&SID=11
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, heb voor de rest mn kaart niet getweaked, ook word hij niet te warm. (tussen de 35-45)
Waar ik net achter kom is dat ik op mn vorige windows installatie andere drivers heb gebruikt, geen officiele ati drivers, maar een soort van games-getweakte driver,
Hij werkte toen perfect, nooit problemen.
Weet iemand mischien welke drivers dit zijn? En waar ik ze kan vinden? ben het namelijk vergetne.
Of weet iemand een andere oplossing?
UPDATE: Ik heb ook de omega drivers geprobeerd. Dit werkt ook niet.
Hij crasht onregelmatig, de ene keer in de games. de ene keer als windows gewoon idle is.
Hardwareversnelling heb ik ook uitgezet, ook dit helpt niet.
Weet iemand of dit met mijn geheugen te maken kan hebben?
Zit namelijk net een nieuw reepje 1024 kingston in.
Of is de vid kaart gewoon spontaan naar de &%^$^$ ?
Et gaat om een Radeon 9600XT 128MB
Mn hele computer valt compleet uit
en bij het opstarten krijg ik deze foutmelding
http://oca.microsoft.com/nl/response.aspx?SGD=f91e6ee9-36fe-4486-8dd5-2216458ae279&SID=11
Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, heb voor de rest mn kaart niet getweaked, ook word hij niet te warm. (tussen de 35-45)
Waar ik net achter kom is dat ik op mn vorige windows installatie andere drivers heb gebruikt, geen officiele ati drivers, maar een soort van games-getweakte driver,
Hij werkte toen perfect, nooit problemen.
Weet iemand mischien welke drivers dit zijn? En waar ik ze kan vinden? ben het namelijk vergetne.
Of weet iemand een andere oplossing?
UPDATE: Ik heb ook de omega drivers geprobeerd. Dit werkt ook niet.
Hij crasht onregelmatig, de ene keer in de games. de ene keer als windows gewoon idle is.
Hardwareversnelling heb ik ook uitgezet, ook dit helpt niet.
Weet iemand of dit met mijn geheugen te maken kan hebben?
Zit namelijk net een nieuw reepje 1024 kingston in.
Of is de vid kaart gewoon spontaan naar de &%^$^$ ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 09:40 ]