Een korte vraag: Mijn laptop is gevallen en er zitten nu een paar hele grote barsten in het scherm omringt door stukken dode pixels. Hoeveel zou het ongeveer kosten om dit scherm te repareren of om er een nieuw scherm in te zetten?
Ligt aan 't type laptop/ type scherm/ merk van de laptop!
iets meer informatie zou welkom zijn!
't Beste wat je kunt doen is gewoon naar de zaak gaan waar je de laptop hebt gekocht en daar verder kijken
iets meer informatie zou welkom zijn!
't Beste wat je kunt doen is gewoon naar de zaak gaan waar je de laptop hebt gekocht en daar verder kijken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pics!!11
Zitten de barsten alleen in je lcd, of ook op je behuizing? De rest van je laptop werkt wel nog gewoon?
Zitten de barsten alleen in je lcd, of ook op je behuizing? De rest van je laptop werkt wel nog gewoon?
Dat hangt af van een aantal factoren. Het type laptop, scherm e.d. 
Verder krijg ik niet de indruk dat je zelf het e.e.a. hebt uitgezocht. Dat laatste is namelijk hetgeen wat wij verwachten op GoT.
Ik stel voor dat je eens contact opneemt met de fabrikant van jouw laptop. Wellicht kunnen google en de GoT search ook relevante informatie verschaffen.
Dit topic gaat dus op slot.
Verder krijg ik niet de indruk dat je zelf het e.e.a. hebt uitgezocht. Dat laatste is namelijk hetgeen wat wij verwachten op GoT.
Ik stel voor dat je eens contact opneemt met de fabrikant van jouw laptop. Wellicht kunnen google en de GoT search ook relevante informatie verschaffen.
Dit topic gaat dus op slot.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()