[Vista] Activatie lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Mijn versie kreeg ik sinds de installatie nooit geactiveert en dacht er niet meer aan. Nu is het moment gekomen dat ik windows niet meer in kan komen. Wel krijg ik een scherm met keuzes. De installatie activeren, of de mogelijkheid om een andre code in te voeren. Echter als ik 1 van de opties kies gebeurt er verder niks. In safe mode zonder netwerk ondersteuning kom ik windows nog wel in maar kun je praktisch niet mee werken. Wie weet een oplossing? Een datum terugzetten naar een datum in het verleden werkt niet haha zoeken naar een oplossing gaat vrij slecht omdat ik aan het zoeken ben vanaf een mobieltje :/

39

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Opnieuw installeren kan altijd, MS raadt ook aan om nooit een primaire pc voor beta's te gebruiken!

Je kan altijd MS Nederland bellen met dit probleem, zolang het een legale code is helpen zij je verder.

Ook kun je een van ons om een code vragen natuurlijk, als je einde raad bent :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Dit lijkt op een van de bugs waarvoor MS een update heeft uitgegeven:
Manual activation fails after the 14-day grace period and generates the following error code: "0x800705B4"

Symptom
Consider the following scenario. You install Windows Vista Beta 2. You then activate Windows after the 14-day activation grace period expires. In this scenario, when the computer is restarted, an activation screen displays the following error message, and you cannot activate Windows:
Authentication Failed with the following error: 0x800705B4
Wat je echter nu nog kan proberen is volgende workaround: http://blogs.microsoft.nl...hive/2006/06/19/1795.aspx

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Homedisc schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:26:
Mijn versie kreeg ik sinds de installatie nooit geactiveert en dacht er niet meer aan. Nu is het moment gekomen dat ik windows niet meer in kan komen. Wel krijg ik een scherm met keuzes. De installatie activeren, of de mogelijkheid om een andre code in te voeren. Echter als ik 1 van de opties kies gebeurt er verder niks. In safe mode zonder netwerk ondersteuning kom ik windows nog wel in maar kun je praktisch niet mee werken. Wie weet een oplossing? Een datum terugzetten naar een datum in het verleden werkt niet haha zoeken naar een oplossing gaat vrij slecht omdat ik aan het zoeken ben vanaf een mobieltje :/
Je draait een beta besturingssysteem zonder backup? Dus geen dualboot, geen BartPE cd, geen andere pc in de buurt, niet onder VMware? Zou ik wel doen :P.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
DarthPlastic schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:30:
Opnieuw installeren kan altijd, MS raadt ook aan om nooit een primaire pc voor beta's te gebruiken!

Je kan altijd MS Nederland bellen met dit probleem, zolang het een legale code is helpen zij je verder.

Ook kun je een van ons om een code vragen natuurlijk, als je einde raad bent :)
Dank je wel, met jouw oplossing ging de activatie wel normaal door :)
wwillem schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:22:
[...]

Je draait een beta besturingssysteem zonder backup? Dus geen dualboot, geen BartPE cd, geen andere pc in de buurt, niet onder VMware? Zou ik wel doen :P.
Good for you!

39