Hi, ik heb een notebookje Sony Vaio PCG-Z600LE. Daar zit een Jog Dial knopje op, maar die doet het niet. Tegelijk is er een unrecognized device bij Hardware te zien. Ik maak hieruit op dat ik nog ergens een driver moet vinden. Maar ik heb bij Sony de Jog Dial utility gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds geen jog dial en nog steeds het unrecognized device. Wel een programma'tje dat met de jog dial moet samenwerken.
Iemand een idee waar ik die driver vandaan kan halen? Bij Sony zelf kan ik verder niks meer vinden om te downloaden.
OS is Windows 2000 Server.
Edit:
De missende driver heb ik opgelost, maar nog geen jog dial die het doet. Misschien kapot?
Enneh, ik zie dat ik dit in het verkeerde forum heb geplaats, kan iemand het even naar 'complete system en laptops' overzetten?
Iemand een idee waar ik die driver vandaan kan halen? Bij Sony zelf kan ik verder niks meer vinden om te downloaden.
OS is Windows 2000 Server.
Edit:
De missende driver heb ik opgelost, maar nog geen jog dial die het doet. Misschien kapot?
Enneh, ik zie dat ik dit in het verkeerde forum heb geplaats, kan iemand het even naar 'complete system en laptops' overzetten?
[ Voor 18% gewijzigd door RetepV op 25-06-2006 22:01 ]
Macbook Pro