screensavers schokken ernstig

Pagina: 1
Acties:

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:39
ik heb n probleem... als ik een screensaver gebruik schokt het beeld heel erg, maar heen en weer zeg maar, niet als effect van n baggere videokaart (heb 2x 7900GT in sli)
een beetje een scratch-effect zou je kunnen zeggen... waar kan dit aan liggen?
iemand anders dit probleem (met sli?)
specs:
amd x2 3800 @2.5ghz
2x 7900GT @640mhz in sli, 91.31 drivers
2gig intern
4x250gig schijven
directx 9.0c

iemand suggesties?

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Probeer andere driver versie.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Welke Screensaver ? Een screensaver met allemaal poes-pas die alleen gebruikt maakt van de CPU.

Of gewoon het XP logo dat heen en weer gaat op je scherm ?

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:39
PilatuS schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:08:
Welke Screensaver ? Een screensaver met allemaal poes-pas die alleen gebruikt maakt van de CPU.

Of gewoon het XP logo dat heen en weer gaat op je scherm ?
alle savers die 3d zijn en bewegen... dat gekke ding wat van figuurtjes wisselt terwijl t door je scherm stuiterd, t vlaggende windowslogo, 3d text, maar ook bv de "slide my pictures"....

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Klinkt als niet geinstalleerde moederboord drivers. Kan je voor de rest een (3d) spel spelen?

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Twisted schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:27:
Klinkt als niet geinstalleerde moederboord drivers. Kan je voor de rest een (3d) spel spelen?
:|
2x 7900GT @640mhz in sli, 91.31 drivers
Het kan ook te maken hebben met dat juist sli niet geoptimaliseerd is voor windows screensavers :P.

Als het goed is maken die 3d screensavers van windows gebruik van OpenGL en zou ik als ik jou was ff je settings van OpenGL nalopen. 1 verkeerde setting kan een heleboel vernaggelen gezien mijn ervaring met OpenGL & NVidia :)

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Doet de pc wat op de achtergrond, zoals defragmenteren? Volgens mij staat dat standaard aan, dat de hard disk geoptimaliseerd wordt als je pc aan het idlen is. Met TweakUI kan je dit uitzetten...

Instagram / YouTube

Pagina: 1