Toon posts:

Dreamweaver fireworks probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.
Ik gebruik dreamweaver 3.0 en fireworks 4.0
Fireworks gebruik ik om knoppen te maken welke ik exporteer naar Dreamweaver als libraries.
In de pagina waarin de knoppen nodig zijn maak ik een link naar deze library. Dit werkt allemaal prima.
Ik moet nog zeggen dat de knoppen gebruik maken van Javascript waardoor een gedeelte van de knoppen in het <head> gedeelte komen (de functies van de knoppen) en een gedeelte in de body ( de knoppen zelf.

Ik ben gebruik gaan maken van templates, je site wordt wat groter, dan is dat handig. Die templates werken op zich ook goed , behalve, het gedeelte van de knoppen die in het <head> gedeelte staan, die wordt helemaal gewist, na een template wijziging.

Op zich is dat logisch want na een template wijziging wordt de gekoppelde pagina geupdate, en in de template zitten de knoppen niet (die zijn op elke pagina anders), maar het <head> gedeelte wordt natuurlijk overgenomen van de template, en ben ik de functies van die knoppen kwijt.

Mijn knoppen worden anders van kleur als ik er met mij muis over ga, en na een template wijziging ben ik dat kwijt, ik kan dan wel de functie "Modify>library> update current page"uitvoeren dan worden die functies weer gekoppeld en doen mijn knoppen het weer, alleen dat moet ik voor al mijn pages doen en dat zijn er een stuk of 40, en dat worden er nog veel meer. De functie Modify>library> update pages entire site" werkt niet en de help functie is er erg onduidelijk over.

Wie snapt wat ik bedoel en kan een suggestie geven, wat ik verkeerd doe ?