Toon posts:

Nieuwe geluidskaart...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben met een vriend van mij wat aan het overleggen over een nieuwe geluidskaart.
Hij is behoorlijk verslingerd aan muziek, en van daar deze vraag, wat adviseren jullie als goede geluidskaart die voldoet aan de volgende "eisen".

PCI bus aansluiting
Maximum van €40,-
Ruimte voor 5 aansluitingen (4 boxen + 1 bass waarvan alleen twee speakertjes een 3,5 mm plug hebben, de rest niet, daar wou ik verder ook nog advies over, hoe deze aan te sluiten)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:32
Ik denk maar aan 1 ding.

Audigy 4 bulk. (8>

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Waarom is de 4 eigenlijk goedkoper dan de 2?

Ik bedoel, heeft het iets met de output kwaliteit te maken of alleen andere features?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

voor plugje --> zelf verloopje solderen.
Tsja, een audigy is nou niet echt een 'goede' kaart hoor :|

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je vriend echt van muziek houd kan hij beter een wat groter budget inruimen voor een geluidskaart. En dan gaan kijken naar bijvoobeeld de x-fi serie.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:18

Khaine

Python liefhebber

Kawaii schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:04:
Als je vriend echt van muziek houd kan hij beter een wat groter budget inruimen voor een geluidskaart. En dan gaan kijken naar bijvoobeeld de x-fi serie.
Ik moet het ens zijn met kawaii denk ik. Het is net zoiets als zeggen dat je echt volvo-verslaafd bent, maar dat je niet meer dan 60 euro wilt neertellen voor een S80.

Als je kwaliteit wilt betaal je daar altijd voor ! Voor een mid-range kaart voldoet de audigy prima hoor :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Pagina: 1