Ervaringen Marantz SR-2400

Pagina: 1
Acties:
  • 1.078 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Op diverse plaatsen duiken nieuwe exemplaren op van de Marantz sr-2400 voor om en nabij de 150 euro. Dit is een (overjarige) A/V reciever uit een setje genaamd "hollywood in a box".

Marantz staat normaal voor kwaliteit maar heeft iemand ervaring met deze reciever?

Specificaties:

- 5x50W RMS @ 6 Ohms Power Output
- Dolby Digital, Pro Logic II and DTS decoding
- Built-in RDS AM/FM tuner with 30 presets
- 192kHz/24bit D/A Converters
- Frequency Response (Line In) 20Hz - 24kHz
- Signal to Noise ratio (Line In) 95dB
- Remote Control
- Sleep Timer
- Coax ingang
- Digitale ingang
- Vergulde aansluitingen
- Actieve Silence Koeler

- Breedte 420mm
- Hoogte 76mm
- Diepte 322mm

Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.com.cn/images/product/SR2400-3.gif
(bovenste exemplaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.com/archive//e_take_1_bck.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-04 14:38
Het apparaat ziet er netjes uit, maar doet mij aan een nieuwe "budget" serie op het niveau tussen Philips/Marantz denken.

Er wordt duidelijk ingespeeld op de consument van tegenwoordig, homecinema in a box/ makkelijk/ ziet er goed uit..man/ vet spul joh!!.
De kwaliteit van het geluid dat dit apparaat produceerd zal helaas middelmatig zijn voor mijn gevoel.

This message was deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173800

leuk gedaan met dat display. ziet er mooi en strak uit.
mijn huidige marantz versterker is kapot (SR-4300), maar dit is misschien wel het kopen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
brutalbasterd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:27:
Het apparaat ziet er netjes uit, maar doet mij aan een nieuwe "budget" serie op het niveau tussen Philips/Marantz denken.

Er wordt duidelijk ingespeeld op de consument van tegenwoordig, homecinema in a box/ makkelijk/ ziet er goed uit..man/ vet spul joh!!.
De kwaliteit van het geluid dat dit apparaat produceerd zal helaas middelmatig zijn voor mijn gevoel.
Jep ziet er leuk uit en zo kost ie niet veel. Nieuwprijs reciever lag destijds tussen 600-700 euro. Reciever + DVD-speler incl 5.1 set deed zo'n 1500 euro.

Maar het blijft speculeren dus. Hoopte dat iemand m thuis had staan, of keer heeft beluisterd.....