Modem help nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• pcster
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-01 13:57
Yo,

Ik heb een paar vraagjes ik heb nu een Speedtouch 510 :( en probeer al een poosje een game server online te krijgen, de gameserver zelf loopt perfect :*) maar de gameserver toegankelijk te maken voor de pc's aan de andere kant van de modem is wat lastiger 8)7 (als het al mogelijk is). Dus ik wou even vragen of er hier iemand is die het wel gelukt is een game server online te krijgen met een speedtouch 510 _/-\o_ en zoja met welke instellingen zo nee waar moet ik op letten al ik een niewe modem wil (moet) kopen |:( .

Bij voorbaat dank,
Pcster

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Yo,

Welkom op GoT :)

Je kreeg bij het registreren een pagina met registratievoorwaarden te lezen. Daar stond onder andere in dat we verwachten dat je zelf wat moeite doet. Dat begint met in de juiste deel van het forum te kijken, Overige Hardware is namelijk geen dumpbak, we hebben zowaar een hele hoofdgroep 'Netwerken'. Verder ben je erg summier - je noemt modem, maar niets van wat erachter hangt, je geeft niet aan wat je allemaal op de modem instelt en je meldt niet exact welke game(s) geserveerd worden.

Begin eens met dat alles op een rijtje te zetten, dan kun je nauwkeurige vragen stellen waar je ook zinnige antwoorden op gaat krijgen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.