[VS 6.0] Regel nummering

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:26

neevedr

Dat was ik niet!

Topicstarter
Ik heb een keer een maco gehad voor Microsoft Visual Studio 6.0 die regel nummers aan de code toevoegd en ook weer weghaald. Ik kan deze macro nu niet meer vinden. Weet iemand een manier om automatisch de code van regelnummering te voorzien?

De macro die ik had voegde in de code en regelnummer toe en verwijderde die weer bij een tweede keer uitvoeren van de marco. Nu kan ik deze macro niet meer weer vinden. |:(
Voor macro:
code:
1
2
3
    Als Ia < 10 Dan 
        Print Ia
    Eindeals

Na marco:
code:
1
2
3
1:  Als Ia < 10 Dan 
2:      Print Ia
3:  Eindeals

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met andere woorden: schrijf een macro voor mij? Daar doen we hier niet aan. ;) Wat heb je zelf al geprobeerd om die macro te verzinnen en wat lukte daar niet aan? Programming Beleid - De "quickstart"

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:26

neevedr

Dat was ik niet!

Topicstarter
Maar daar was ik zelf nog helemaal niet opgekomen om het zelf te gaan maken. Ik heb ooit een werkend exemplaar gezien en waarom dat wiel opnieuw gaan uitvinden. Maar ik ga eens zelf kijken of ik wat kan schrijven.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:31

Gerco

Professional Newbie

Dat ding heet MZ Tools. Gebruik ik ook, is gratis en kan veeeeeel meer dan alleen regelnummers.

[ Voor 7% gewijzigd door Gerco op 25-06-2006 20:59 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, als dan de insteek is dat je die macro wil krijgen, dan zit je hier verkeerd. We programmeren hier zelf; we zijn niet de plaats waar je even snel een macro vandaan haalt. Verder moet je er wel uit kunnen komen met Gerco's tip, dus dit topic doe ik dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.