Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope lastminute naar Singapore

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag volgende week voor pakweg 10-20 dagen naar Singapore. Ik ben al een behoorlijke tijd aan het zoeken op sites als vliegtarieven.nl enz. maar al dergelijke sites lijken uit dezelfde database te putten. De tarieven die ik tot nu toe heb gevonden zijn allemaal €800+ en dat is eigenlijk te veel.

Ik heb de search gebruikt maar kom daar alleen links naar vluchten binnen Europa of hooguit USA tegen. Via Google een Duiste site gevonden maar ook daar geen tarieven naar mijn zin (lees: budget). Engelse sites blijken zelfs nog duurder dan hier in NL dus dat scheit ook niet op.
Franse sites kan ik niet vinden vanwege (gebrek aan) talenkennis en bovendien geldt zowel voor Franse of Duitse luchthavens nogal wat extra reistijd en -kosten zodat het budget alsnog wordt overschreden

Een aanvullende eis is dat ik niet eerder kan vertrekken dan woensdagavond en niet later wil aankomen dan vrijdagmiddag.

De maximale kosten mogen niet meer zijn dan €600-730.

Weet iemand waar ik nog verder kan proberen?
Is het een optie gewoon op de bonnefooi naar Schiphol te gaan en te hopen het plaatsje van een no-show te bemachtigen??? Of vrijwel kansloos?

/me radeloos :'(

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 22:45

Twhomp

Stayin' Alive

Mischien, heel misschien is het gewoon te duur voor je?

Wat ik bedoel: als niemand het onder de 800€ aanbiedt, dan houdt het gewoon op.

[ Voor 44% gewijzigd door Twhomp op 25-06-2006 15:22 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Of je vliegt naar een goedkope bestemming niet al te ver er vandaan (thailand oid) en dan vanaf daar verder vliegen?

of werkt dat ook niet

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Twhomp schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:21:
Mischien, heel misschien is het gewoon te duur voor je?

Wat ik bedoel: als niemand het onder de 800€ aanbiedt, dan houdt het gewoon op.
Da's niet echt een antwoord op mijn vraag ;) Het opkrikken van het budget zou financiëel wel kunnen maar ik wil eerst weten of er mogelijkheden zijn die ik nog niet heb onderzocht en wat er verder nog aan opties zijn (zoals de no-show). De vraag is dus, waar kan ik nog zoeken om iemand te vinden die het wel onder de €800 aanbiedt?

&kamstra: Heb ik ook wel naar gekeken, bv Bangkok voor €499 maar daar komt dan nog een vlucht naar SIN bij en dit is ook nog exclusief LH belasting en da's een flink bedrag (€100-200 of nog hoger).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 15:35 ]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:27
Als Singapore zelf niet lukt, kun je ook nog kijken of je een vlucht naar Kuala Lumpur in Maleisie kunt pakken. Singapore is een paar uur met de bus of trein vanaf KL en kost vrij weinig (vooral de bus).