Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

k750i en Web 'n Walk van T-Mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik gebruik willen maken van de Web 'n Walk dienst van T-mobile waarbij je voor €9,50 per maand onbeperkt kunt internetten op je mobiel.
(zie: http://www.t-mobile.nl/pe..._internet/web_n_walk.aspx)

Ik heb dit soort topics gelezen: T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Maar nog steeds is me niet duidelijk wat de mogelijkheden zijn.

Het probleem is dat T-mobile een lijst hanteert met toestellen waarvoor deze dienst beschikbaar is.

Zelf heb ik een SE k750i welke ook gebruik maakt van GPRS en volgens mij ook zou moeten werken i.c.m. Web 'n Walk.

Zijn er mensen die gebruik maken van deze dienst met een telefoon die niet in onderstaande lijst voorkomt?

http://www.t-mobile.nl/t-zones/media/pdf/toestellen.pdf

Zo ja, hoe krijg je dit voor elkaar?

Het zou toch erg merkwaardig zijn wanneer dit enkel voor de toestellen in de lijst mogelijk is terwijl andere toestellen ook geschikt zijn en je anders ontzettend veel betaalt voor het dataverkeer.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 15:02 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 15:19
De toestellen in dat overzicht zijn geen mobieltjes, maar PDA's.

Desondanks moet je gewoon met je k750i kunnen internetten, mits je de instellingen kent. Ik kan ook gewoon surfen met mijn k750i, maar dan wel Orange World.

Zoek dus eens op de Tmobile site naar de instellingen om deze handmatig te doen, of bel de klantenservice.

Verwijderd

Topicstarter
Dat internetten is het probleem niet, dat werkt prima. Probleem is dat ik nu betaal voor de hoeveelheid dataverbruik, terwijl ik ook graag wil weten of het mogelijk is onbeperkt te surfen voor €9,50 per maand zonder PDA en met mobiel die GPRS ondersteunt.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

In principe werkt PIT inderdaad op elk toestel, de GPRS instellingen wijken ook niets af. Het enige obstakel is die lijst van T-Mobile. Je moet dus over een toestel uit die lijst beschikken wil je het kunnen aanvragen. Na het doorgeven van je IMEI code kun je de SIM kaart ook gerust in elk toestel gebruiken. Hoe dan ook, deze vraag had je gerust in het T-Mobile PIT topic mogen stellen waar dit onderwerp ook vaak genoeg besproken is:

T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 25-06-2006 17:26 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.