Ik wil graag in een bestaande project een submap maken met hierin een web.config en verschillende pagina's met webforms.
Nu krijg ik de volgende error:
Nu weet ik dat je via IIS Manager van een map een programma moet maken om het project te runnen, echter nu krijg ik deze fout al in VisualStudio zelf dus lijkt het mij dat ik zoiets nu ook moet instellen in VisualStudio. Ik weet alleen niet hoe ik dit doe (virtual map o.i.d. las ik al op google alleen er staat geen beschrijving van hoe ik dit nou doe)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat ben nu beetje ten einde raad
Nu krijg ik de volgende error:
Hieronder de code van de web.config die staat in de submap:Error 15 Een sectie die is geregistreerd als allowDefinition='MachineToApplication' mag niet worden gebruikt buiten het toepassingsbereik. Deze fout kan worden veroorzaakt doordat een virtuele map niet is geconfigureerd als toepassing in IIS.
Het doel is dus dat mensen wel gewoon de root van de project kunnen bekijken maar om bij de submap te komen moeten ze wel inloggen. Dat doen ze dus via de pagina inloggen.aspx die ook in de submap staat.<?xml version="1.0"?>
<configuration>
<appSettings/>
<connectionStrings/>
<system.web>
<authentication mode="Forms">
<forms name=".ASPXLOGIN" loginUrl="inloggen.aspx" path="/" protection="All" timeout="60"/>
</authentication>
<authorization>
<allow users="de89d090dd9DDdEv3" />
<deny users="*" />
</authorization>
</system.web>
</configuration>
Nu weet ik dat je via IIS Manager van een map een programma moet maken om het project te runnen, echter nu krijg ik deze fout al in VisualStudio zelf dus lijkt het mij dat ik zoiets nu ook moet instellen in VisualStudio. Ik weet alleen niet hoe ik dit doe (virtual map o.i.d. las ik al op google alleen er staat geen beschrijving van hoe ik dit nou doe)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat ben nu beetje ten einde raad