Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zalman ZM-MFC1

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag de Zalman ZM-MFC1 fancontroller kopen, maar ik heb hier nog een aantal vragen over:

1. Kun je de fans (die op die 4 channels zitten met de draaiknop) helemaal uitzetten dmv de draaiknop?

2. Die vier channels hebben per stuk een max output van 7W, is dit genoeg om twee 80 mm LED-fans op één channel aan te sluiten?

3. Er kunnen op de overige 2 channels (met de switches) nog CCFL, maar hoeveel CCFL kun je erop aan sluiten per channel?

4. Moet je om die CCFL aan te sluiten ook nog aparte kabeltjes/verloopstukjes kopen?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als antwoord op je 2e vraag, 7W kan net genoeg zijn, maar de ene fan zuipt wat meer dan de andere. Vaak staat er op je fans wel aangegeven hoeveel Watt ze verbruiken. Als dat dus onder de 3.5W per stuk is zou je er 2 op 1 channel kunnen zetten.

En als je CCFLs aan wilt sluiten moet je uiteraard wel een inverter ertussen hangen, maar dat spreekt voor zich.

@l1m1t, maak daarvoor gewoon een TR aan met het handje boven het topic.

[ Voor 30% gewijzigd door TERW_DAN op 25-06-2006 13:22 ]

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-10 10:27
Kan dit topic niet beter in het Tweaking en Cooling-forum staan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik plaats even een nieuw topic in het juiste forum,

dit topic mag dan verwijderd worden.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:11
Als je op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif drukt linksbovenin dan verplaatsen de modjes je topic.

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:03:
Hallo,

Ik wil graag de Zalman ZM-MFC1 fancontroller kopen, maar ik heb hier nog een aantal vragen over:

1. Kun je de fans (die op die 4 channels zitten met de draaiknop) helemaal uitzetten dmv de draaiknop?
Nee ze kunnen niet helemaal uit
2. Die vier channels hebben per stuk een max output van 7W, is dit genoeg om twee 80 mm LED-fans op één channel aan te sluiten?
Volgens mij moet hij dat wel redden (heb hier 2 normale fans op 1 kanaal)
3. Er kunnen op de overige 2 channels (met de switches) nog CCFL, maar hoeveel CCFL kun je erop aan sluiten per channel?
Hier kan ik geen antwoord op geven maar ik neem aan dat 1 invertor prima werkt (2 ccfl dus)
4. Moet je om die CCFL aan te sluiten ook nog aparte kabeltjes/verloopstukjes kopen?
Nee
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Alvast bedankt!
Alstu!

[ Voor 6% gewijzigd door Breaker op 25-06-2006 14:00 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

(jarig!)
Dit is dus niet het juiste forum ;)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.