Ik heb nu een canon A40 en deze is aan vervanging toe. Ik zoek iets wat VEEEL kleiner en sterker is. De canon durf ik niet echt zonder tasje mee te nemen. Ik zoek iets dat ik zo in mijn broekzak steek.
Echter wel met minimaal de kracht van de A40. Ik probeer eigenlijk altijd alle foto's zonder flits te maken omdat dan de foto's veel mooier worden.
Ook moet de accu een poosje meegaan (en bij voorkeur te vervangen zijn door batterijen, handig voor op lange vakanties)
uit bovenstaande destilleer ik de volgende eisen:
- minimaal ISO 800
- minimaal 4x optische zoom (bij voorkeur meer)
- zo klein en sterk mogelijk
- lang meegaande accu of op batterijen
Kan iemand mijn eisen aanvullen of nog mooier... mij de camera adviseren bij bovenstaande eisen?
pentax s6 is nu een kanshebber.... mogelijk een canon ixus? of zelfs de A70 (hoe groot is deze?)
Ik ben altijd blij geweest met de kracht van canon, alleen de a40 was slecht qua macro.
Echter wel met minimaal de kracht van de A40. Ik probeer eigenlijk altijd alle foto's zonder flits te maken omdat dan de foto's veel mooier worden.
Ook moet de accu een poosje meegaan (en bij voorkeur te vervangen zijn door batterijen, handig voor op lange vakanties)
uit bovenstaande destilleer ik de volgende eisen:
- minimaal ISO 800
- minimaal 4x optische zoom (bij voorkeur meer)
- zo klein en sterk mogelijk
- lang meegaande accu of op batterijen
Kan iemand mijn eisen aanvullen of nog mooier... mij de camera adviseren bij bovenstaande eisen?
pentax s6 is nu een kanshebber.... mogelijk een canon ixus? of zelfs de A70 (hoe groot is deze?)
Ik ben altijd blij geweest met de kracht van canon, alleen de a40 was slecht qua macro.
[ Voor 19% gewijzigd door xychix op 25-06-2006 12:01 ]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad