E 19 preview periode verlopen, bij TV-Home

Pagina: 1
Acties:
  • 1.580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-02 14:19

Arm1n

Zeven over half twee

Topicstarter
Ik heb sinds 1 week digitale tv van @home, had een week de decoder van philips, en alle zenders werkten en deden het. (ook de extra sport1 film etc)

Omdat ik eigenlijk toch ook wel HD wou kijken, had ik gisteren het kastje van Philips ingeruild voor, het HD kastje van samsung, ik heb gisteren mooi in HD kwalitijd argentinie - Mexico kunnen kijken.

Maar toen ik vanochtend mijn tv en decoder aan zette was er alleen maar 'E19 preview periode verlopen' in het beeld te zien. :|

Ik ging meteen @home bellen, wat bleek ik stond niet meer in hun systeem of iets dergelijks, hun enige oplossing was dat ik me schriftelijk moest gaan aanmelden.

Dit gaat zeker 1 week duren, en moet ik tot die tijd naar dat brakke analoge signaal kijken, had ik dat kastje speciaal gekocht voor de wedstreid van vandaag...leuk al die vrienden die dachten dat ze in HD gingen kijken |:(

Weten jullie mischien niet een andere oplossing en heeft iemand dit mischien ook eerder een keer gehad?

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat bij mij ook vaak helpt; E19 melding (casema dtv welliswaar) maar de decoder fftjes op het kanaal laten staan (zelfs tot een half uur), meestal krijg je dan alsnog het beeld. T lijkt me sterk nml dat je geen previewperiode hebt of dat je door @home al geregisteerd zou zijn.

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 09:19

Arx

Two Thoughts Ahead!

Tja, klinkt dat je vergeten bent je schriftelijk aan te melden bij Athome. Volgende keer maar wel die briefkaart gelijk op de bus te doen?

Maar een oplossing: Ken je niet iemand anders die een SmartCard heeft die het wel doet? Leen je die.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Topicstarter
Arx schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:37:
Tja, klinkt dat je vergeten bent je schriftelijk aan te melden bij Athome. Volgende keer maar wel die briefkaart gelijk op de bus te doen?

Maar een oplossing: Ken je niet iemand anders die een SmartCard heeft die het wel doet? Leen je die.
Ik had ook meteen dat kaartje opgestuurt (waar opstaat welk extra abbonement je witl etc.)
Een paar kennissen hebben wel een smartcard, zometeen even langs gaan, en hopen dat ze nog in de proefperiode zitten, zodat ik alsnog in HD kan kijken.

Verwijderd

Arx schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:37:

Die kaartjes staan geregistreerd per adres.. Nouja, per woonplaats.. Ik ben van mijn ouders adres naar een ander adres verhuisd en mijn kaartje functioneerde mooi niet meer ;)

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Topicstarter
Ik heb nu een smartcard van iemand geleend (woont in de zelfde wijk), en kan nu alle zenders digitaal kijken waar hij een abbonement op heeft, dus alle standaard zenders.
Jammer dat de wedstrijd niet in HD zal worden gekeken maar digitaal is iig een stuk beter dan analoog.

Heb me nu opnieuw aangemeld op de site van home, nu hopen dat ze het een beetje snel voor elkaar krijgen.

Pagina: 1