Heb degene die ze bij de oc shop verkopen. Ik krijg mijn proc niet goed geoced ermee maar dat kan natuurlijk aan mijn cpu liggen.
maarja ik geloof niet dat die dingen nog erg duur zijn, dus ik zou het gewoon proberen..
maarja ik geloof niet dat die dingen nog erg duur zijn, dus ik zou het gewoon proberen..
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Die van Comptechworld is de beste (en het duurst). Je kunt er ook je L@ cache divider mee instellen.
Uhm.. kan aan mij liggen, maar is de GFD van ocshop (TD2) niet gelijk aan de GFD van comp tech world? (GFD Tweaking Device 2)
Het is de zelvde man en je kan je L2 cache er niet mee instellen .... (dat moet ik doen met de bios van mijn Asus K7V) heb hem zelf ook van comptech world daar is ie wel duurder maar ik heb hem op de HCC gehaald dus dan hoef je geen verzend kosten te betalen en is ie wel goedkoper daar
P.s. er zijn wel GFD's waar je de cache mee kan instellen maar dan moet je nog draadjes op je proc solderen
P.s. er zijn wel GFD's waar je de cache mee kan instellen maar dan moet je nog draadjes op je proc solderen
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
Koop gewoon de Freespeed Pro .... heb de mijne nu 700@900 met een core voltage van 1,7V...temp is afhankelijk of het raam open staat of niet tussen de 37 en 45 graden 
bestellen op http://www.overclockers.co.uk/ .
Op 1/1/2001 besteld en de 5 de al kunnen afhalen op het postkantoor ....>:)
dus .... Homer
bestellen op http://www.overclockers.co.uk/ .
Op 1/1/2001 besteld en de 5 de al kunnen afhalen op het postkantoor ....>:)
dus .... Homer
Verwijderd
Die van oc-shop is precies dezelfde als die van ctw
heb zelf die van oc-shop, want ctw verkocht die tweakind-device-2 dingen toen nog niet!
maar werkt goed hoor, mijn athlon 700 draait nu @ 900 door die gfd!
werkt goed
heb zelf die van oc-shop, want ctw verkocht die tweakind-device-2 dingen toen nog niet!
maar werkt goed hoor, mijn athlon 700 draait nu @ 900 door die gfd!
werkt goed
Ik heb de TD2, maar ben er niet helemaal happy mee, hij werkt namelijk niet lekker met mijn K7V (core voltage moet op 1,8v anders doet ie nix
). Als je een K7V hebt zou ik de Freespeed PRO nemen, die lijkt me een stuk beter.
Pagina: 1