Toon posts:

Pinnacle Studio Plus 10 Titanium DVD branden werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eindelijk (na veel twijfels) over gegaan naar Studio Plus 10 van Pinnacle. Ik werkte eerst, na de veel bekende problemen met installatie en updates, met versie 9. versie 10 is al niet veel beter. Wat een drama met installatie. Ik had een nieuwe PC aangeschaft (duo procesor) en wilde daar meteen de nieuwste software opzetten.

Na eerst 8 toen 9 en daarna 10 te hebben geinstalleerd (10 alleen werkte niet en 8 en 9 ook niet, maar later versie 10 eroverheen werkt 10 ineens??) draait 10 nu redelijk. Hij is een stuk sneller vergeleken met versie 9.

Alleen doet het branden van een DVD, VCD of SVCD niet.
Bij het aanklikken van de button MAAK FILM slaat het programma vast.

Het wegschrijven van een AVI bestand werkt wel prima.

Wie kan mij helpen?

• Pyrowired
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
Heb je ook al de laatste patches van de Pinnacle site geinstalleerd?
Er zijn een flink aantal verbeteringen door gevoerd die Studio 10 een stuk stabieler maken.

Zolang de zon schijnt, blijf ik binnen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt de handleiding erover? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste update (versie 10.5.2) erover gehaald die automatisch naar voren kwam wanneer je het pakket voor eerst opent.

Er staan inderdaad nog wat patches op de site maar ik kan niet herleiden of ik deze moet installeren. Er staan voornamelijk tekst op als: Do not install this patch if ....

Ik heb zojuist wel een BETA patch gevonden: (ergens verstopt op de site)

Studio 10.6.0.3317 BETA update
Ik probeer deze even er over heen te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 10:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze update heeft niet mijn probleem gefixt!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:03:
[...]

Alleen doet het branden van een DVD, VCD of SVCD niet.
Bij het aanklikken van de button MAAK FILM slaat het programma vast.

[...]
Vastslaan is een lastige term; wat gebeurt er precies? De applicatie reageert niet meer neem ik aan; maar gaat hij bijvoorbeeld ook meer CPU of geheugen gebruiken? Kun je met wat SysInternals applicaties niet achterhalen wat hij doet terwijl hij vastslaat? Geeft het programma aan of je DVD drive wel herkend wordt? Wat voor drive heb je precies? Genereert het programma geen logfiles?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nou helemaal vast slaat hij niet. Ik dacht het eerst wel maar alleen de button annuleren werkt nog.
Als je daarop klikt dan geeft hij een melding of je echt wilt annulering. Maar als je op Ja klikt dan gebeurd er verder niets. Het enige wat je dan nog kan doen is het programma sluiten.

Dus...

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees gerust de rest van mijn reply ook even door :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:15:
[...]

De applicatie reageert niet meer neem ik aan; maar gaat hij bijvoorbeeld ook meer CPU of geheugen gebruiken? Kun je met wat SysInternals applicaties niet achterhalen wat hij doet terwijl hij vastslaat? Geeft het programma aan of je DVD drive wel herkend wordt? Wat voor drive heb je precies? Genereert het programma geen logfiles?
1. Nee hij gebruikt niet meer geheugen.
2. De applicatie reageert niet, inderdaad.
3. Nee, ik kan helaas niet achterhalen waaron de applicatie niet meer reageert.
4. DVD driver wordt wel herkend. Hij geeft gewoon het type aan.
5. Drive: TSSTcorp CD/DVDWSH-S162A en TSSTcorp DVD-ROM SH-D162C (merk geen idee, hoe kom ik daar achter??)
6. Logfiles: Ja een hele hoop (stuk of 12. welke wil je zien?

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

6. Logfiles: Ja een hele hoop (stuk of 12. welke wil je zien?
Ik weet niet welke er allemaal gegenereerd worden; maar degene die het meeste recent is geupdate nadat je een crash hebt gehad lijkt me het interessants. Post dan even de relevante regels eruit en niet de complete file als die een paar MB is ;)

---

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even na gekeken of er een logfile bij staat waar ik iets uit kon halen, maar het is allemaal war taal.

Op het forum van Pinnacle zelf stond wel in dat je systeem moet matchen, vooral je videocard, met een profiel welke Pinnacle wordt voorgeschreven. Ben er alleen nog niet achter welke.

Wie kan mij hierbij helpen?
Pagina: 1