Toon posts:

[XP] Installatie blijft hangen bij upgrade Home naar Pro*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: Ik wil mijn pc upgraden van windows xp home sp1 naar windows xp pro sp2. Windows geeft aan dat dit geen probleem is. Echter: na een tijdje geinstalleerd te hebben, geeft hij aan: De installatie duurt nog 34 minuten. Na 2 uur wachten was er nog geen reet gebeurt :( . Wat kan er gebeurt zijn?!

Specs:
pentium 4 3.0 GHz prescott
1024 mb DDR-ram [2x512 mb kingston]
XFX nvidia 6600 GT 128 mb

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 05:25 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertek eens wat je zelf zoal geprobeerd en gedaan hebt? :) Volgens mij heb ik je hier: elevator in "upgraden xp home naar pro" ook al gezegd dat we dat op GoT belangrijk vinden? :)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Waarom wil je Pro?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik op dual core draai en xp pro dat beter schijnt te ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
@ Elevator

Upgrade [geen compabiliteitsproblemen], installatiecd er tot het probleem gedeelte in laten zitten, opnieuw gestart, dit keer bestanden [de map I386 naar de D: partitie gezet.] net zolang tot ie de locatie van het bestand ging eisen. Nog steeds zelfde probleem :?

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Upgrades van windows werken naar mijn mening nooit echt goed... Je blijft altijd restjes houden van je oude OS.

Wat ik altijd doe: Formatteren en alles opnieuw installeren. Daarna ghostfile maken als je helemaal klaar bent. En je hoeft nooit meer omslachtig te doen.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
uiteindelijk ben je vaak ook langer bezig met het oplossen van het probleem, dan helemaal opnieuw installeren.. Soms wil je zelfs sowieso opnieuw installeren als je het probleem net hebt opgelost op de "vuile" manier...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten service pack 1 er op te houden. Reden: Mijn type moederbord schijnt helemaal instabiel te worden van service pack 2 :? . Maar goed, toch bedankt jongens !! :D
Pagina: 1