Ik heb een heel merkwaardig probleem, ik heb de FAQ voor portforwarding en verschillende toppics gelezen... maar die hielpen allemaal niet..
Thuis heb ik een Synology DS-106e in me thuis netwerk geinstalleerd. DS-106e is een NAS met allerlei extra functies zoals FTP, web, mysql, enzo...
in de livebox heb ik de poorten 80 geforward voor webserver en 20, 21 voor FTP..
Wat merkwaardig is, is dat webserver wel werkt voor externen... Maar FTP niet helemaal.
Ik heb geprobeerd om in te loggen met online testers, daar kreeg ik keurig een melding dat het gelukt is... in de log van de DS-106e staat dan ook dat er ingelogd is en weer uit..
Ik heb iemand met behulp van Internet explorer in laten loggen op mijn netwerk... Hij krijgt echter de melding, na het inloggen dat er een server fout is..
In de log van de DS-106e is te zien dat er is ingelogd en later weer uit...
Als ik hetzelfde probeer binnen het netwerk, dus rechtstreeks naar 192.168.1.51... werkt het wel en kan ik bij de bestanden komen....
Weet iemand wat ik fout heb gedaan..
[
Voor 5% gewijzigd door
Eastman op 25-06-2006 00:28
]
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114