Toon posts:

Nikon Coolpix 7900, HP R927 of Canon Ixus 750, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tsja en dan wordt je beroofd en dan heb je opeens geen camera meer.... Hoog tijd voor een nieuwe .. Maar welke? Na lang wikken en wegen zijn er 3 die mij het meeste aanspreken (criteria; min. 6 pixels, vele modussen, compact, SD kaart en natuurlijk beste prijs kwaliteit verhouding).

De overzichtjes zijn op het internet makkelijk te vinden, enige overzichten ook, maar als het op de echte gebruikerservaring aankomt, welke van deze drie is dan beste keus?

- Nikon Coolpix 7900 - 256 euro
- Canon Ixus 750 - 299 euro
- HP R927 - 269 euro

Wie o wie kan me helpen met de knoop door te hakken, want ik wil weer kunnen fotograferen! Of is er nog een andere camera op de markt onder de 300 euro die interessanter is?

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Ik heb zelf de Ixus 800IS en vind het een prachtig ding, alleen als ik zo snel kijk boven het budget dat je indirect aangeeft.

Maar neem anders een kijkje naar de Panasonic FX01:
pricewatch: Panasonic Lumix DMC-FX01 (6MP, 3x zoom, 28-102mm, f/?)

en een heel uitgebreide review op dpreview:
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfx01/

en het topic op GoT:
Panasonic Lumix FX01: OIS, ISO 1600, en groothoeklens!

Die is ook wel heel erg mooi en heeft IS. Heb hem zelf niet gekocht omdat het voor mij niet goed in de hand ligt en ik toch de negatieve dingen over ruis mij afgeschrokken heeft. Verder is het een hele mooie cam.

Succes met je keuze.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Heb onlangs de Photosmart R927 gekocht. Is een hele mooie camera. Veel extra's, high res (8M Pixels) en leuke opties. Als beste getest in div. bladen. Minnetjes: Plaatsing van knopjes aan bovenzijde en ontbreken van optische zoeker. Hier staat wel een gigantisch mooi en groot (bijna volledige achterkant) LCD display tegenover. Erg goede koop! :P