Beste got,
Ik heb voor mijn volgende opleiding een laptop nodig.
Nu zit ik te twijvelen tussen een Mac laptop of een Win laptop.
(macos is zoo giel)
Voor school moet ik een laptop hebben waar windows XP op draait. Prive wil ik liever mac draaien.
Nu weet ik dat je via bootcamp of via visiualatie software, windows kan draaien. Dus het is mogelijk.
Ik moet voor school minimaal een notebook hebben met de volgende systeem eisen:
Macbook:
En als ik Windows instaleer op deze laptop, is de snelhied dan ook het zelfde als op mac? of is het sloomer dan een normale windows laptop? en doen alle funties het gewoon in windows (pakt ie alle hardware) ?
Samengevat: Kan je met een Macbook met windows, het zelfde doen als een 'normale' laptop met windows.
Ik heb voor mijn volgende opleiding een laptop nodig.
Nu zit ik te twijvelen tussen een Mac laptop of een Win laptop.
(macos is zoo giel)
Voor school moet ik een laptop hebben waar windows XP op draait. Prive wil ik liever mac draaien.
Nu weet ik dat je via bootcamp of via visiualatie software, windows kan draaien. Dus het is mogelijk.
Ik moet voor school minimaal een notebook hebben met de volgende systeem eisen:
Nu zit ik te denken aan eenP4 1,6 Ghz of hoger
512 MB of meer
80GB harde schijf
Macbook:
Kan ik de 60GB hdd voor een 100GB vervangen en een extra reepje van 512 makkelijk toevoegen? (ik ga niet bij mac bestellen..)Breedbeeldscherm van 13,3 inch
Resolutie van 1280 x 800 pixels
2,0-GHz Intel Core Duo
512 MB (2 SO-DIMM’s van 256 MB)
60-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm
SuperDrive (dvd±rw, cd-rw)
En als ik Windows instaleer op deze laptop, is de snelhied dan ook het zelfde als op mac? of is het sloomer dan een normale windows laptop? en doen alle funties het gewoon in windows (pakt ie alle hardware) ?
Samengevat: Kan je met een Macbook met windows, het zelfde doen als een 'normale' laptop met windows.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 173733 op 24-06-2006 23:58 . Reden: Pentium 4 info ]