Toon posts:

20 inch breedbeeld tft kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een 20 inch tft breedbeeld gaan kopen. Ik game veel op zich dus ik wil graag dat ie een lage respons rate heeft. Voor de rest wil ik dat het een goed rustig beeld geeft. Ik ben vrij migraine gevoelig en dat ligt vaak aan een niet stabiel beeld of lage Hz. Ook zullen de pixels snel moeten afkoelen, maar is dat niet hetzelfde als respons rate?
Ik wil er ook tv op gaan kijken. Hoeft niet per se met een coax kabel aangesloten kunnen worden en DVI , is op zich wel handig. Maar geen must , want ik kan ook een tv kaart aansluiten.
Maar ik weet niet welke monitor ik moet nemen. Ik heb jaren lang geen tft of andere flatscreen willen nemen omdat daar de kwaliteit niet goed genoeg in was. De afgelopen jaren is de kwaliteit al zeer goed en nu heb ik er eentje nodig vind ik. Die de plaats van en m'n tv en monitor in moet gaan nemen op m'n bureau. M'n budget ligt zo rond de 400/500 euro. Mag iets meer of minder zijn, het gaat me voornamelijk om de beste kwaliteit, beste om mee te kunnen gamen en het beste om tv op te kunnen kijken voor dat geld. Tv kijken zal waarschijnlijk geen probleem zijn gok ik zo aangezien je monitor veel hogere kwaliteit is dan een tv. Ik weet alleen niet of hier nog andere haken en ogen aan vast zitten.
Zouden jullie mij kunnen vertellen welke beeldschermen hier het beste in zijn voor dit bedrag?

Bij voorbaat dank

Bucky

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-07 11:36

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-07 19:28
Neem hier 'ns een kijkje. Omdat je het lijkt alsof je zelf niet al te veel zoekwerk hebt gedaan, ben ik bang dat hier een slotje opkomt. Maar ga anders een zelfs reviews doorlezen, beetje vergelijken enz.

Over niet stabiel beeld:
Daar zal je denk ik alleen bij crt's last hebben, omdat dat een heel ander systeem is dan lcd. Bij een crt moet het beeld steeds opnieuw worden geprojecteerd, waardoor het als 'onrustig' ervaren kan worden. Dit is bij een lcd niet het geval.

Daarnaast is een monitor imho niet goed te gebruiken als tv. Neem ook geen tft als vervanging van je tv, daar krijg je waarschijnlijk alleen maar spijt van.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Als je een TFT neemt en die aansluit via de DVI poort kan je zo goed als onmogelijk een onrustig beeld krijgen :)

Instagram / YouTube

Verwijderd

Ga zelf eens op zoek. Zeker in het desbetreffende topic over 20 inch. Je stelt eisen, ga nu aan de hand van eisen eens op zoek.
Ik ben ook van plan binnekort een 19 of 20 inch te gaan kopen, maar ik ben wel al bezig met zoeken en lezen over ervaringen en heb op dit moment al een aantal interessante keuzes voor me liggen. De Samsung en de Acer leken mij wel wat. Dat kan jij vast ook wel. ;)
Anders zou ik zeggen pak de goedkoopste

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:18
lees de computer totaal van deze maand eens, daar staat een test in, en word geloof ik de dell 2007 als beste getest.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Zoals je ziet genoeg plekken waar je zelf kunt zoeken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.