Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Hallo mede tweakers,

Mijn ouders zijn waarschijnlijk morgen van plan een Tomtom 300 te kopen. Maar deze heeft alleen benelux. De Tomtom 500 heeft wel heel Europa. Maar de vraag is dus, Is eigenlijk het systeem hetzelfde en alleen de software het verschil tussen de 300 en 500? Want dan zou je de 300 later nog eventueel kunnen upgraden naar een 500.

En hoe is de software te upgraden? Moet je het Tomtom systeem dan aan de computer koppelen of zit er een uitneembaar geheugenkaartje in?

Alvast bedankt,

Mastasidaz

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 19:41

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan via de website van TomTom extra kaarten kopen. Alleen deze zijn vrij duur. Een ander nadeel van dit systeem is, dat als je bijvoorbeeld van Nederland naar Spanje wil (via Frankrijk dus) de kaart moet wisselen als je Belgie uit bent. Dus je kan niet in één keer de route berekenen.

En btw, waarom kopen je ouders een verouderd model en waar nog? Dacht dat deze 2 modellen al een tijdje niet meer verkrijgbaar waren.

• tdn135
  • Niet online
Ik heb even op google gezocht naar het verschil tussen die twee. Ik kwam op deze site uit. Hieruit blijkt dat o.a. de processor verschilt. Ik denk dat het niet mogelijk is om het naar een 500 te transformeren.

• Mastasidaz
  • Laatst online: 31-08 18:33
Bedankt voor jullie reacties, kzal het doorgeven aan me ouders en dan moeten zij maar beslissen wat ze gaan doen. :)

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:21
LoeiOrdinair schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:22:
Een ander nadeel van dit systeem is, dat als je bijvoorbeeld van Nederland naar Spanje wil (via Frankrijk dus) de kaart moet wisselen als je Belgie uit bent.
Met de plusmappen (land-map met hoofdwegen van europa geintegreerd) is dat dus niet meer van toepassing.

Tijd van werken, tijd van rusten

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:40

Thandor

SilverStreak

Volgens mij kan dit beter in PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie i.p.v. Overige Hardware

Of het topic daar geaccepteerd wordt is een tweede en laat ik aan de moderators aldaar over :)

[ Voor 10% gewijzigd door Thandor op 25-06-2006 21:25 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1