Top-laptop...de allerbeste

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik ben op zoek naar een super laptop. Een van de beste van dit moment eigenlijk. Dus eentje met gigantische goede prestaties (snelheid, geheugen, harddisk, etc.) en alles erop en eraan (wlan, bluetooth, cardreader, 17" beeldscherm, etc.). De prijs mag ook best hoog zijn, dus tussen de 2000 en 2500 euro.

Na wat zoeken kwam ik uit op deze:

Asus W2JC-U005P
(Er zijn winkels waarbij deze voor minder dan 2500 euro is, Zercom Eindhoven bijvoorbeeld)

Is dit wat of zijn er nog betere of met een betere prijs/kwaliteit verhouding?

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:47
de videokaart van die asus laptop is niet super als je een laptop zoekt om super mee te gamen kun je beter hier kijken Alienware

Verwijderd

Dan zou ik persoonlijk gaan voor de Acer 8204. Haalt in elke test de nummer 1 positie qua performance :) Bovendien heeft het scherm oa al een veel hogere resolutie dan de Asus :)

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
als je een dikke laptop zoekt voor een redelijke prijs dan moet je hier ook zeker is kijke: http://www.xxodd.nl/

http://www.cskcomputers.nl/notebooks.htm: een leverancier van dit merk

[ Voor 25% gewijzigd door hellmonder1986 op 24-06-2006 21:25 ]

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-02 21:14
Voor dat geld mag je wel een laptop verwachten met een 7800 of 7900 GTX videokaart, dus toch nog even goed doorzoeken.

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:49

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dell xps m1710 :)
http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Met oa core duo proc ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Hubert op 24-06-2006 22:01 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Voor die prijs is die Asus zeker goed met z'n processorsnelheid van 216 GHz :+ !

Ik sluit me aan bij de rest van de posters. De specificaties van de laptop zijn zeer goed alleen de videokaart kan voor dit budget veel beter. Je moet bij het vergelijken van de specificaties ook even in gedachten houden wat je nou eigenlijk zoekt. Bij laptops moet je heel goed letten op je prioriteiten. Als je echte desktop kracht wil is er een mogelijkheid om desktop processoren in de laptop te laten zetten maar dat gaat wel ten koste van de batterijduur. Let op dit soort dingen!

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:42:
Voor die prijs is die Asus zeker goed met z'n processorsnelheid van 216 GHz :+ !

Ik sluit me aan bij de rest van de posters. De specificaties van de laptop zijn zeer goed alleen de videokaart kan voor dit budget veel beter. Je moet bij het vergelijken van de specificaties ook even in gedachten houden wat je nou eigenlijk zoekt. Bij laptops moet je heel goed letten op je prioriteiten. Als je echte desktop kracht wil is er een mogelijkheid om desktop processoren in de laptop te laten zetten maar dat gaat wel ten koste van de batterijduur. Let op dit soort dingen!
wou ik net zeggen over die 216ghz damn that's fast :+

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heel leuk al die game-laptops.. maar er wordt in de TS niet aangegeven of het om een gamer gaat. Als hij hierop dus gaat multitasken enzo zul je weinig hebben aan een 7900GTX B)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:22:
Dan zou ik persoonlijk gaan voor de Acer 8204. Haalt in elke test de nummer 1 positie qua performance :) Bovendien heeft het scherm oa al een veel hogere resolutie dan de Asus :)
En dat is vaak dus het enige waar mensen naar kijken ;)

Ik weet wel beter ;)

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Roberto schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:51:
[...]

En dat is vaak dus het enige waar mensen naar kijken ;)

Ik weet wel beter ;)
als je dat dan ook ff toelicht :>

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 09:24
inderdaad toelichting gewenst.. of eigenlijk, laat maar... t kan nooit ergens op slaan die toelichting.

nummer 1 scoren in veel tests en een hoge resolutie. nee. dat is een waardeloos kut ding zeker...

waar moet je dan voor gaan.. matige prestaties en een 12.1" scherm met 480*600 resolutie of zo?

lekker STOMME post dus.....

• TheZeroorez
  • Niet online
engelbertus schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:57:
inderdaad toelichting gewenst.. of eigenlijk, laat maar... t kan nooit ergens op slaan die toelichting.

nummer 1 scoren in veel tests en een hoge resolutie. nee. dat is een waardeloos kut ding zeker...

waar moet je dan voor gaan.. matige prestaties en een 12.1" scherm met 480*600 resolutie of zo?

lekker STOMME post dus.....
Nee, dit is lekker een zinvolle post :/

Als hij het dalijk goed toe kan lichten (bekijk z'n ondertitel eens, hij zal echt niet zomaar kletsen) is er toch helemaal niets fout? Ok, hij had het meteen moeten doen, maar jouw post is gewoon een dikke troll :r

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37

RVW

Laten we eerlijk zijn, als je het over top-laptops hebt, dan heb je het over Apple! ;)

de 17" MacBook Pro: http://www.apple.com/nl/macbookpro/

Specs:

17-inch breedbeeldscherm

resolutie van 1680 x 1050 pixels

2,16-GHz Intel Core Duo (1)

1 GB 667-MHz DDR2 SDRAM (één SODIMM)

120-GB seriële ATA harde schijf, 5400 rpm

8x SuperDrive (double-layer)

ATI Mobility Radeon X1600-videokaart met 256 MB GDDR3-geheugen

Eén FireWire 400-poort, één FireWire 800-poort en drie USB 2.0-poorten

Kost 2.343,70 euro incl BTW en verzendkosten.

En je draait er tegenwoordig zowel Windows als Mac OS X op, dus wat wil je nog meer? :)

[ Voor 40% gewijzigd door RVW op 24-06-2006 22:18 . Reden: specs toegevoegd ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Waarschijnlijk denkt Roberto aan alle slechte verhalen over Acer.
Hij vergeet alleen echter dat Acer een van de meest verkochte merken van de afgelopen tijd is, en je maar van een paar mensen klachten hoort.
Ik verkoop gemiddeld 10 Acer laptops in de week, heb er nog maar 1 klant over horen klagen tot nu toe, en die heeft ook echt dikke pech gehad. Is trouwens netjes, en binnen 6 werkdagen opgelost, dus zeker geen slechte afhandeling van Acer.
Is wel anders met sommige andere merken. Je wilt niet weten hoe lang ik al op een Asus reparatie zit te wachten. Ding ligt momenteel in Tsjechie geloof ik, tenminste, als ik Asus NL moet geloven.
Is inmiddels 5 weken onderweg.

Nee, dan voor mij liever een Acer hoor.
Maar als je echt geld teveel hebt, is een Alienware wel erg vet...
Die komt er bij ook nog wel eens, als ik echt geld teveel heb...

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat is inderdaad een hele goede, maar er is nog steeds geen duidelijkheid of het over een game- laptop moet gaan, of een workstation bijvoorbeeld. Als het die laatste zou zijn zou dit dé oplossing zijn inderdaad..

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Draagbaarheid en compactheid zijn voor jou helemaal geen criteria?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

die Asus W2JC-U005P heeft een 17'' en dan een resolutie van MAAR 1280x800 :O Das niet lekker. Veels te grote resolutie voor zo'n oppervlakte. Zou toch voor een scherm gaan van 1680x1050.

--

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:35
MysticSnake schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:14:
Ik ben op zoek naar een super laptop. Een van de beste van dit moment eigenlijk. Dus eentje met gigantische goede prestaties (snelheid, geheugen, harddisk, etc.) en alles erop en eraan (wlan, bluetooth, cardreader, 17" beeldscherm, etc.). De prijs mag ook best hoog zijn, dus tussen de 2000 en 2500 euro.

Na wat zoeken kwam ik uit op deze:

Asus W2JC-U005P
(Er zijn winkels waarbij deze voor minder dan 2500 euro is, Zercom Eindhoven bijvoorbeeld)

Is dit wat of zijn er nog betere of met een betere prijs/kwaliteit verhouding?
Doen, volgens azerty is hij 216 Ghz, kan je bijna nooit de plank misslaan :)

Verwijderd

martijn- schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:21:
de videokaart van die asus laptop is niet super als je een laptop zoekt om super mee te gamen kun je beter hier kijken Alienware
Alienware is the way to go. :)

• MysticSnake
Voor de duidelijkheid. De laptop is in eerste instantie niet voor gamen, maar meer voor zakelijk gebruik. Maar daarbij zijn wel de meest optimale prestaties gewenst.
Daarom vind ik een super-videokaart ook niet zo heel belangrijk.

Trouwens, iedereen bedankt voor hun posts :)

• MysticSnake
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:22:
Klopt, maar ik prefereer een 17" scherm boven een 15,4" met hogere resolutie, zo belangrijk is resolutie niet als je er weinig games op speelt.

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:32
MysticSnake schreef op zondag 25 juni 2006 @ 06:35:
[...]

Klopt, maar ik prefereer een 17" scherm boven een 15,4" met hogere resolutie, zo belangrijk is resolutie niet als je er weinig games op speelt.
Als je meerdere schermen naast elkaar wil openen of lekker wil kunnen photoshoppen is een hoge resolutie wel wenselijk. Je heb dan gewoon meer ruimte op je scherm.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:52

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MysticSnake schreef op zondag 25 juni 2006 @ 06:30:
Voor de duidelijkheid. De laptop is in eerste instantie niet voor gamen, maar meer voor zakelijk gebruik.
w'rom schieten mij nu als eerste Word en Powerpoint door mijn hoofd :?

Please tell me dat je er ook serieuzere applicaties mee gaat draaien :P

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-06-2006 08:30 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-01 12:45

Mentalist

[avdD]

MysticSnake schreef op zondag 25 juni 2006 @ 06:30:
Voor de duidelijkheid. De laptop is in eerste instantie niet voor gamen, maar meer voor zakelijk gebruik. Maar daarbij zijn wel de meest optimale prestaties gewenst.
Daarom vind ik een super-videokaart ook niet zo heel belangrijk.

Trouwens, iedereen bedankt voor hun posts :)
Koop een IBM T-series of een Lenovo. Je krijgt je geld daar makkelijk aan op en voor zakelijk gebruik wil je een laptop die er serieus uitziet, en betrouwbaar is. Op beide gebieden is b.v. een IBM Thinkpad T43 een uitstekende keus.

En een 17" scherm is helemaal niet per definitie beter zoals je zelf denkt. Als je veel onderweg bent zal je jezelf nog vervloeken dat je een 17" hebt gekozen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mentalist op 25-06-2006 08:51 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Kijk eens in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? over wat we van een dergelijke topicstart verwachten. We missen hier nogal een aantal zakan:
Eigen onderzoek
Waar ga je hem voor gebruiken
Onderbouwing voor je keuzes.

Al met al een slechte topicstart en deze gaat dus dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.