Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nokia 6230i] Orange abbo loopt bijna af, wat nu doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 08:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hoi. Ik heb rond 10 maanden geleden een 6230i + bleutooth ontvanger gekregen bij een Orange abbo (die van 32,50 per maand) nu loopt mijn 1jarige abbo bijna af en nu weet ik even niet zo goed wat ik moet doen.

Ik ben blij dat de telefoon, sms't lekker, kan goede foto's maken en de filmpjes zijn geinig. Ik kan er zelfs wel lekker muziek op luisteren. Dus ik hoef helemaal geen nieuwe telefoon. Ik wil graag een nieuw abbo nemen. Maar ik ben nooit echt in die "scene" geweest. Dus ik weet niet wat nu de goedkoopste oplossing is, of waar ik die kan vinden.

Mijn belgedrag is aardig constant, ik zit op ongeveer 60 á 70 smsjes per dag en bel voor zo'n 30 á 40 euro per maand.

Ik hoef dus een sim only abbo, wat kunnen jullie me aanraden, of waar kan ik hier goed naar zoeken? Provider maakt me niet uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan het best naar sites kijken zoals telecomadvies.nl of telecomvergelijker.nl

Hier staat dan ook gelijk wat het goedkoopst is. De beste oplossing voor jou zal een sim-only contract zijn. DIt omdat je ongeveer 10 euro betaald voor het zelfde aantal belminuten dat je nu hebt.

Dit is dan ook de goedkoopste oplossing :)

offtopic:
Misschien is het een goed idee om een mini faq toe te voegen aan psgg over contracten en alles wat er bij komt kijken :)

[ Voor 18% gewijzigd door DaannO op 25-06-2006 00:22 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je kunt hier inderdaad zelf het beste even naar op zoek gaan. Sim only abonnementen zijn de laatste tijd niet meer zo ruimschoots beschikbaar maar je zult vast wel iets kunnen vinden wat bij je (belgedrag) past.

[ Voor 11% gewijzigd door Eggy op 25-06-2006 01:17 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.