Toon posts:

SLI-ready videokaarten op elk moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers, onder het motto domme vragen bestaan niet.....

Kan een kaart als deze http://www.pczaak.nl/cata...info.php?products_id=6283 gewoon op elk moederbord, of moet zo'n moederbord per sé SLI ondersteunen?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Moet sli ondersteuen afaik :)

Zie daarvoor dit artikel op de frontpage:
nieuws: Eerste blik op nVidia GeForce 7950GX2

[ Voor 69% gewijzigd door Satch op 24-06-2006 20:15 ]

Verwijderd

Hoewel er een manuier was om het te omzeilen dacht ik. Met veel geknoei met de drivers en veel miserie...
Of vergis ik mij nu?

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49

Format-C

Tracing Rays

Je hebt geen SLi moederbord nodig. Wel een moederbord dat voorkomt in deze lijst, dan weet je ZEKER dat de kaart gaat werken. (Zoals je ziet staat er een A8N-E bij, wat geen SLi moederbord is. Ook staan er zelfs Crossfire mobo's bij waarop de kaart goed zou moeten werken.)

Maar de kaart werkt ook goed op een A8N-SLi SE. Die staat niet op de nVidia site, maar werkt hier prima. :9

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Verwijderd

Topicstarter
RappieRappie schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:28:
Je hebt geen SLi moederbord nodig. Wel een moederbord dat voorkomt in deze lijst, dan weet je ZEKER dat de kaart gaat werken. (Zoals je ziet staat er een A8N-E bij, wat geen SLi moederbord is. Ook staan er zelfs Crossfire mobo's bij waarop de kaart goed zou moeten werken.)

Maar de kaart werkt ook goed op een A8N-SLi SE. Die staat niet op de nVidia site, maar werkt hier prima. :9
Tnx! Hele bruikbare link :*