Goedenavond luitjes!
Ik vanmiddag harstikke blij natuurlijk met m'n nieuwe onderdelen.
Het betreft de volgende onderdelen:
AMD ATHL 64 3500+ S939 BOX
ASROCK MB SKT939 DUAL-SATA2 SKT939
1 GB Adata DDR400 2x 512MB Dual Channel
EVGA e-GeForce 7900GT KO Knockout HSF 256MB 500/1500 PCIe
Point of View True Power 500 Watt. SLI ready. CE/TUV/CB 12cm fan
Verder heb ik nog 2x 200 gb schijven van Maxtor met 16mb cache, een dvd en cd writer en dvd speler. Ook heb ik er nog een oude Audigy 2 in zitten die overigens nog perfect werkt.
Nu komt het probleem: ik heb alle onderdelen goed aangesloten. De cpu hadden ze in de winkel al voor me gemonteerd. Ik hoefde dus alleen maar m'n 7900GT in te prikken, geheugen enz etc.
Het probleem alleen is dat er geen beeld is. De fan van me cpu, vga kaart en voeding draait allemaal. Mijn vraag is dus: wat kan ik hier aan doen? Ik heb al het een en andere gelezen over nexus en antec voedingen die niet compatible waren met deze asrock mobo, maar moet dit nou perse van toepassing zijn op mijn mobotje
Reacties zijn zeer welkom, ben namelijk ten einde raad.
Ik vanmiddag harstikke blij natuurlijk met m'n nieuwe onderdelen.
Het betreft de volgende onderdelen:
AMD ATHL 64 3500+ S939 BOX
ASROCK MB SKT939 DUAL-SATA2 SKT939
1 GB Adata DDR400 2x 512MB Dual Channel
EVGA e-GeForce 7900GT KO Knockout HSF 256MB 500/1500 PCIe
Point of View True Power 500 Watt. SLI ready. CE/TUV/CB 12cm fan
Verder heb ik nog 2x 200 gb schijven van Maxtor met 16mb cache, een dvd en cd writer en dvd speler. Ook heb ik er nog een oude Audigy 2 in zitten die overigens nog perfect werkt.
Nu komt het probleem: ik heb alle onderdelen goed aangesloten. De cpu hadden ze in de winkel al voor me gemonteerd. Ik hoefde dus alleen maar m'n 7900GT in te prikken, geheugen enz etc.
Het probleem alleen is dat er geen beeld is. De fan van me cpu, vga kaart en voeding draait allemaal. Mijn vraag is dus: wat kan ik hier aan doen? Ik heb al het een en andere gelezen over nexus en antec voedingen die niet compatible waren met deze asrock mobo, maar moet dit nou perse van toepassing zijn op mijn mobotje
Reacties zijn zeer welkom, ben namelijk ten einde raad.