Toon posts:

Probleem bij cod2

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na het updaten van cod2 patch 1.3 problemen. het beeld bevroor bij opstarten cod2 reset was de enige oplossing.Dit probleem hield ik .cod2 opnieuw geinstalleert probleem blijft.Waarna ook bij andere spellen of taken de zelfde problemen aan hielden.Toen een systeemherstel uitgevoerd. probleem opgelost.Maar nu start cod2 op maar geeft error namelijk:miles 2d sound sample alloction failed on raw channel.Op google nagekeken maar geen oplossing of hit.Bij creative (soundblaster live 5.1) update maar was niet nodig.Op mijn systeem geen problemen in configuratiescherm geen problemen. Wat heeft die error melding te betekenen. 8)7

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Waarom probeer je niet even een reinstall?

Verwijderd

Topicstarter
Cod2 of windows wat bedoel je?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
cod2

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lezen we tegenwoordig geen TS'en meer ofzo? :X

Verwijderd

Topicstarter
topic kan dicht Met mijn computer is meer aan de hand. crash na crash. Vermoed iets met mobo.Dan maar een eerdere upgrade mb en vdkaart.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Of eerst een verse Windows install proberen, memtesten, etc. :?

Topics op GoT gaan trouwens niet dicht als het niet uit de hand loopt/helemaal verkeerd/simpel is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Problemen heb ik sinds een geleende videokaart.Ik was toch van plan na vakantie een upgrade te doen.Dan gaat toch alles van de hd af.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Dit topic gaat sowieso dicht, omdat de topicstart behoorlijk ondermaats is. Een te onduidelijke probleemomschrijving, een slecht gekozen topictitel, en vrij weinig relevante (systeem)informatie. Gelieve hier een volgende keer op te letten als je een topic opent ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.