Toon posts:

[iTunes] Als systeembeheerder aanmelden om te installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.599 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hier het verhaal: Gisteren een splinternieuwe iPod nano van 2gb opgehaald, nou, direct de software installeren zoals aangegeven op het blaadje wat er bij zat. Eerst begint 'ie met installeren van het programma iPod updater geloof ik, dit ging allemaal prima, maar toen 'ie de iTunes software wilde gaan installeren kreeg ik deze error:

'U hebt onvoldoende rechten om deze installatie te voltooien voor alle gebruikers van de computer. Meld u aan als systeembeheerder en voer de installatie opnieuw uit.'

Wij hebben hier 4 accounts voor onze computer, en allemaal hebben admin opties. (gecheckt voor het posten van deze vraag). Ik heb geprobeerd om via de veilige modus in de Administrator account te komen, maar toen kreeg ik precies dezelfde error. Ook heb ik 3 van de accounts verwijderd en het toen geprobeerd, maar dat wilde niet lukken. En ik heb de iTunes software wel op een andere computer hier in huis weten te installeren, dit gaf verder helemaal geen problemen.

Dus de vraag is deze: Hoe kan ik iTunes installeren door mezelf aan te melden op deze computer? En ik ben dus niet heel erg ervaren met de computer of met de iTunes software of de iPod, dus ik dacht, misschien weten jullie iets. :)

Ik hoop dat jullie/iemand mij kan helpen om iTunes aan de praat te krijgen en ook dat het zo duidelijk genoeg is. :o

Alvast bedankt,

Rick Vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:47

breinonline

Are you afraid to be known?

Het gaat om een Windows computer?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, er zit Windows XP Home Edition SP2 op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
En als je de computer opstart in veilige modus, zie je dan de gebruiker Administrator?

Heb je de optie 'Uitvoeren als...' al geprobeert?

edit:
Niet goed gelezen

[ Voor 36% gewijzigd door dev10 op 26-06-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je moet echt even als Administrator inloggen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dus in Veilige Modus wel aanmelden als Administrator, en ik ga zo even de 'uitvoeren als' optie proberen. :9 En @ Frogmen: Dat was dus mijn vraag, hoe moet ik me als normale Admin aanmelden om iTunes te installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:23:
Ik kan dus in Veilige Modus wel aanmelden als Administrator, en ik ga zo even de 'uitvoeren als' optie proberen. :9 En @ Frogmen: Dat was dus mijn vraag, hoe moet ik me als normale Admin aanmelden om iTunes te installeren. :)
Bij het login scherm 2x alt+ctrl+del drukken, daar als username administrator invoeren en het wachtwoord.
Pagina: 1