Toon posts:

Xbox gaat niet dicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb echt een kansloze vraag maar ik ben al meer dan een uur bezig en ik krijg mn Xbox niet meer dicht. |:( :(

Ik krijg die kap er met geen mogelijkheid meer goed op zodat ik hem kan dichtschroeven. Is er een speciaal truucje voor of had ik gister beter wat eerder uit de kroeg kunnen gaan?! :?

Verwijderd

Eerder uit de kroeg weggaan had misschien geholpen.

Check ff de aluminiumplaat onder de kap, aan de zijkant zitten lipjes die wel een krom willen buigen.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gewoon eventjes alles rustig aan nalopen. Kabels plat? Alle schroeven goed aangedraaid (en zit de CDdrive/harddisk bracket helemaal goed? Zit een kabel toevallig in de weg van een schroefpilaar?

Verwijderd

sebastius schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 17:10:
Gewoon eventjes alles rustig aan nalopen. Kabels plat? Alle schroeven goed aangedraaid (en zit de CDdrive/harddisk bracket helemaal goed? Zit een kabel toevallig in de weg van een schroefpilaar?
Inderdaad, ik ging er vrij snel vanuit dat zijn bracket wel goed zou zitten en dacht meer in de richting van de kap maar het komt vaker voor dat de bracket niet laag genoeg zit.

Verwijderd

Topicstarter
Neej, er zit niks in de weg,.. op die plaat kap vd Xbox zitten van die zwarte houders (pilaatjes) waar de schroeven in gaan,.. Bij mij lijkt het zo alsof die gaatjes op de Xbox, war die pilaartjes in moeten vallen niet diep genoeg zijn!? Snap je het nog? ;)

Heb er wel een andere HD in gezet maar hij past gewoon goed,.. even groot als de ander etc.

Verwijderd

Andere HDD mag geen problemen opleveren inderdaad, anders had ik dat wel gemerkt bij 1 van die 400 HDD's :P

Maar je enige opties zijn toch wel gegeven.

Het is of de HDD bracket die niet goed geplaatst is.
Of een van de metalen lipjes onder de kap zit niet goed.
Of je hebt de bekabeling van de HDD niet goed zitten (heb je de IDE kabel wel onder dat haakje geschoven?

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:48
denk dat je dr bracket niet goed hebt zitten, die valt met een zwart uitstekend ding ergens op.

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hij zit er op :)! Een DVD speler pilaatje zat niet goed op die onderkant :r

Thanks voor de tips _/-\o_
Pagina: 1