[FreeBSD][Linnux]

Pagina: 1
Acties:

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb hier een 486 80 MHz staan, en ik heb van iemand ff Corel Liinux 2000 geleend (Kon slackware niet vinden)
Er zit dus geen cd-rom speler in die 486, maar die heb ik wel liggen, dus ik aansluiten, hij kan open en dicht enzo, maar hij wordt niet gezien enzo, dus als ik hem niet aan de praat krijg wordt het FreeBSD voor mij, via flops maar weet iemand om die CD-rom speler aan de gang te krijgen??

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tacoos

i am i

Als ik me niet vergis slikte in de tijd van de 486 niet elke ide controller ook al cdroms.
Ze werden toen geloof ik ook vaak aan de geluidkaart gehangen, dus als je misschien een sb16 of zo hebt liggen, kijk eens of er een ide aansluiting op zit.

:update:
Oh ja, en lees anders de thread van Ook..

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Verwijderd

Corel linux 2000? je bedoelt corel linux SE zeker.

Als het een oud cd-rom spelertje is heeft die idd waarschijnlijk geen ide aansluiting, maar moet de op de sblaster of op een appart isa-kaartje.

Als je de cdrom niet aan de praat krijgt kun je een netwerk installatie of een hd installatie doen.

Verwijderd

'k ben benieuwd hoe lang jij freeBSD uit zal houden als je 't alleen maar installeert om de CD-ROM aan de praat te krijgen..