Ik weet niet of je nog meer spullen mee gaat verhuizen maar normaal gesproken gaat inboedel verhuizing naar de VS met een container over zee. Denk ook aan het gewicht, ook dat kost een beetje. Als je het al in het vrachtruim van het toestel wil vervoeren zul je met een grote doos met chips opvulling moeten gaan werken.
Verder lijkt het me niet verstandig om een PC in een vliegtuig te vervoeren. Heb eens meegmaakt dat iemand zijn rolstoel uit het vrachtruim kwam, dermate gehavend, dat de rolstoel niet meer gebruikt kan worden, en dat, terwijl goederen van dit formaat op het laatste moment het vrachtruim in gaan, juist om schade te voorkomen. Bottom line, het zijn geen goederen van hunzelf, dus reken maar dat er mee gerost gaat worden.
Weet niet of het een optie is om deze hier te verkopen en daar een nieuwe aan te schaffen, maar daar doe je denk ik het slimste aan. Ook door de dollar koers is het goedkoper in aanschaf daardoor en heb je gelijk lokale voedingen en garantie's. En nee, in het toestel zelf mag het volgens mij niet eens vervoerd worden. Een pc weegt aardig wat kilo's en is best wel groot, kan niet tussen de stoelen in staan en boven in een klep, lol, ik zou geen kilo's in mijn nek willen krijgen als het luikje open gaat bij turbulentie, wat nogal eens voor komt.