Na maandenlang lurken en de laatste tijd steeds meer posten hier op GoT-FG* vond ik het toch tijd worden om mezelf ook eens voor de leeuwen te gooien, dus bij deze. Ze zijn een paar uur geleden gemaakt; ik kon de verleiding van een ondergaande zon niet weerstaan, en 't was een mooie gelegenheid om mijn een paar weken geleden aangeschafte (el cheapo velbon
) statief eens echt uit te proberen.
Materiaal: 350D en Sigma 18-50 DC f/3.5-5.6; Nabewerking: Geschoten in RAW, omgezet met Adobe Camera Raw, in Photoshop beetje contrast, saturation, USM. Mede mogelijk gemaakt door imageshack
.
Belangrijkste minpunt van mijn kant is dat het misschien best wel een saaie serie is, maar ik ben heel benieuwd naar opmerkingen van jullie!
Nou ja, genoeg gepraat, hier komen ze:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Materiaal: 350D en Sigma 18-50 DC f/3.5-5.6; Nabewerking: Geschoten in RAW, omgezet met Adobe Camera Raw, in Photoshop beetje contrast, saturation, USM. Mede mogelijk gemaakt door imageshack
Belangrijkste minpunt van mijn kant is dat het misschien best wel een saaie serie is, maar ik ben heel benieuwd naar opmerkingen van jullie!
Nou ja, genoeg gepraat, hier komen ze:
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

[ Voor 1% gewijzigd door Dannr op 24-06-2006 14:56 . Reden: typo ]