Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Koed luk aut der.
ARME AOW’er
Dat je veel plezier mag hebben met modden
Lekker zijn is een gave :)
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Veel plezier met al die knopjes.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
hf Rukapul
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Succes iig
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Dat heeft het al sinds het van een themaforum naar een normaal forum is gegaanMotrax schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:39:
Dat betekend dat WI een wat vastere status krijgt?
The devil is in the details.
Volgens mij was WI al wel redelijk vast als ik Themaforum Werk & Inkomen wordt Werk & Inkomen mag geloven
[ Voor 8% gewijzigd door Peedy op 24-06-2006 13:46 ]
Maar sommige fora hebben de neiging om te stoppenSmartDoDo schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:44:
Nóg vaster
Volgens mij was WI al wel redelijk vast als ik Themaforum Werk & Inkomen wordt Werk & Inkomen mag geloven
Maar goed, natuurlijk ook van mijn kant uit felicitaties. Succes ermee
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Voor onbepaalde tijdSmartDoDo schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:44:
Meer a la Brinkhorst: "meer werk, gelijk loon"Ecteinascidin schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:17:
Het klopt wel, Rukapul heeft nu opeens werk en ook een inkomen
Thx ^^^

Warempel en hij gaat spelen in topic WI.
Slotjes plaatsen en nog meer van dat spul,
Lees ik zijn naam nu goed? Heet hij Rukapul?
Naam en kleur zijn nog wat vaag,
Maar wat wil je nog vandaag.
Alleen nog feli en succes,
Dan hop, bier halen, maar alleen in 'n fles.
Zelf doe ik dan niet mee,
Heb liever fris of 'n bakkie thee.
Met lekker groot slagroom gebak,
Voel ik mij best op m'n gemak.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Hij weer
Gefeliciteerd en dat je veel goeds mag doen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Goeie timing LuNaTiC zo vlak voor de zomer
enne success he nieuwe collega

W&I loopt toch best lekker?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Geen idee, ik kom er nooit
/me Motrax rent
Maar even serieus: ik denk dat het wel een goedlopend forum is, zonder gekeken te hebben naar het aantal onderwerpen daar, maar gewoon om een het een reeks interessante vragen zijn waar veel mensen mee zitten. Ik denk even aan 'Hoeveel verdient een ict'er gemiddeld' en onderwerpen over freelancers, websites bouwen, betalingen e.d. die toch leven onder de bezoekers van GoT. In dat opzicht is het een nuttige toevoeging en verdiend het ook een vaste mod
☻/
/▌
/me SmartDoDo gaat zielig in een hoekje zitten huilenMotrax schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:59:
[...]
In dat opzicht is het een nuttige toevoeging en verdiend het ook een vaste mod
Niemand heeft mij gezegd dat ik los modje WI zou worden

Ik heb wel de mededeling gelezen hoor, alleen wordt jij gezien als een aanhangsel, aangezien je ook SG/HK er bij hebtSmartDoDo schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:38:
[...]
/me SmartDoDo gaat zielig in een hoekje zitten huilen
Niemand heeft mij gezegd dat ik los modje WI zou wordenZolang Rukapul dan maar muurvast zit gepegeld
Wat een naam trouwens... 'Rukapul'
☻/
/▌
Motrax schreef op zondag 25 juni 2006 @ 03:00:
[...]
Ik heb wel de mededeling gelezen hoor, alleen wordt jij gezien als een aanhangsel, aangezien je ook SG/HK er bij hebtRukapul is de eerste 'echte' mod van WI
dat je het forum maar naar een hoog niveau mag tillen
En succes! Ik zie dat je net als mij en Thannie ingewijd wordt.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Thannie is Thandor zijn bijnaam die ik hem ook wel eens geef
Maar nogmaals Feli
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
^^ idd wie?
iig ook gefeliciteerd!
http://hawvie.deviantart.com/
Wat doe je voor werk?
Wat is je inkomen?
P.S: Veeliesieteert
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Probeer de search eensGiox schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:56:
Rukapul, 2 vragen:
Wat doe je voor werk?