Hey luitjes,
omdat ik verwacht dat het te maken heeft met Directx of een andere windowsinstelling post ik hem maar hier.
Heb sinds kort een nieuwe pc (zie onder voor specs) en ik dacht: laat ik weer eens Prince of persia: Sands of time proberen.
Deze draaide alsof het een spel voor de 386 geschreven was... 500 frames per seconde ofzo... leek erop alsof hij constant in een timedemo mode zit ofzo...
Aangezien dit al een redelijk oud spel was heb ik hier verder geen aandacht aan besteed. Maar nu heb ik net Marc Ecko's Getting Up geinstalleerd en ik heb precies hetzelfde....
Bij tombraider legend heb ik niet... Ik zal nog eens wat andere spellen testen.
Ik ben best trots om m'n nieuwe comp maar lijkt me stug dat ie zooooo snel is
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Specs:
AMD X2 3800+
DFI UT Lanparty Ultra-d
2GB OCZ Gold XTC @ 2.5-3-3-7
X1800XT 256mb
Windows XP pro SP2 + DX9
omdat ik verwacht dat het te maken heeft met Directx of een andere windowsinstelling post ik hem maar hier.
Heb sinds kort een nieuwe pc (zie onder voor specs) en ik dacht: laat ik weer eens Prince of persia: Sands of time proberen.
Deze draaide alsof het een spel voor de 386 geschreven was... 500 frames per seconde ofzo... leek erop alsof hij constant in een timedemo mode zit ofzo...
Aangezien dit al een redelijk oud spel was heb ik hier verder geen aandacht aan besteed. Maar nu heb ik net Marc Ecko's Getting Up geinstalleerd en ik heb precies hetzelfde....
Bij tombraider legend heb ik niet... Ik zal nog eens wat andere spellen testen.
Ik ben best trots om m'n nieuwe comp maar lijkt me stug dat ie zooooo snel is
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Specs:
AMD X2 3800+
DFI UT Lanparty Ultra-d
2GB OCZ Gold XTC @ 2.5-3-3-7
X1800XT 256mb
Windows XP pro SP2 + DX9