Toon posts:

Recappen van router voor nieuwe internet verhoging.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik ben van demon 4mb naar 6mb overgestapt, echter is mijn downloadsnelheid is nog niet hoger, maar op de site van demon staat bevestigd dat ik nu 6mb heb.

Moet ik mijn router 'recappen' om gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe abbo? ik zit achter de demon (ZyXEL) router icm een 2e router (als hub).

bedankt voor alvast voor de hulp.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 13:44 ]

Verwijderd

Op welke snelheid traint je modem in? In de Zyxel interface kun je dit vinden onder System Status > Show Statistics.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:43:
Op welke snelheid traint je modem in? In de Zyxel interface kun je dit vinden onder System Status > Show Statistics.
Ik weet niet hoe ik via het web nu in mijn router moet komen, nu ik een extra router er tussen heb zitten... serieel is zoveel gedoe.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:39
Gewoon je router ff uitzetten en weer aan zetten, dan traint hij weer opnieuw in.

Verwijderd

Topicstarter
Vinnienerd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:51:
Gewoon je router ff uitzetten en weer aan zetten, dan traint hij weer opnieuw in.
hmm dat heb ik al 3 keer gedaan ofzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:46:
[...]

Ik weet niet hoe ik via het web nu in mijn router moet komen, nu ik een extra router er tussen heb zitten... serieel is zoveel gedoe.
Zonder te weten op welke snelheid je modem intraint kun je weinig beginnen. Dat is gewoon het startpunt. Daarom zou ik dat toch even opzoeken.
Pagina: 1