Er zijn een aantal tools die het mogelijk maken outlook te scannen op attachments en die dan op te slaan of te verwijderen. Nadeel is dan dat in één keer alles weg is of opgeslagen. Sommige attachments wil ik wel houden dus ik zoek geen automatische tool maar meer wat handige tovoegingen aan outlook. Wat ik eigenlijk zoek is een tool, of meerdere tools die het volgende kunnen:
-Een optie om al bij het verzenden de attachment niet op te slaan onder verzonden items - een vinkje o.i.d. is genoeg. Nu ga ik vaak na het sturen van een mail naar verzonden items om dat alsnog er uit te knikkeren
-een optie in het contextmenu om in een mail alle attachments te verwijderen (voor die ene mail). Zeker als je 20 foto's in een mail ontvangt is het irritant om één voor één die dingen weg te gooien als je ze hebt opgeslagen.
Zijn dit soort tools beschikbaar?
-Een optie om al bij het verzenden de attachment niet op te slaan onder verzonden items - een vinkje o.i.d. is genoeg. Nu ga ik vaak na het sturen van een mail naar verzonden items om dat alsnog er uit te knikkeren
-een optie in het contextmenu om in een mail alle attachments te verwijderen (voor die ene mail). Zeker als je 20 foto's in een mail ontvangt is het irritant om één voor één die dingen weg te gooien als je ze hebt opgeslagen.
Zijn dit soort tools beschikbaar?