Misschien een te eenvoudige vraag om een nieuw topic over te starten, maar ik weet niet hoe ik mijn vraag moet googlen; laat staan dat ik weet hoe ik een antwoord vinden kan.
Het gaat hierom: sinds kort heb ik een tweede laptop draadloos aangesloten (eenvoudig kaartje [sitecom] omdat het om dezelfde ruimte als de router gaat). Die verbinding gaat prima. De eerste laptop [Centrino] gaat ook uit de kunst. MAAR, als de Centrino is ingelogd, en de Sitecom logt in, dan gooit die laatste de Centrino eruit.
Het lijkt me dat het om instellingen gaat, maar -zoals geschreven- ik weet niet goed hoe ik dit probleem moet omschrijven....
Mijn Router-modem is een Zyxel 2602 HW (Tiscali)
Het netwerk is WPA-PSK beveiligd, en ook de MAc-adressen zijn gefilterd.
Beide adressen staan op de geaccepteerde lijst.
Dorus
Het gaat hierom: sinds kort heb ik een tweede laptop draadloos aangesloten (eenvoudig kaartje [sitecom] omdat het om dezelfde ruimte als de router gaat). Die verbinding gaat prima. De eerste laptop [Centrino] gaat ook uit de kunst. MAAR, als de Centrino is ingelogd, en de Sitecom logt in, dan gooit die laatste de Centrino eruit.
Het lijkt me dat het om instellingen gaat, maar -zoals geschreven- ik weet niet goed hoe ik dit probleem moet omschrijven....
Mijn Router-modem is een Zyxel 2602 HW (Tiscali)
Het netwerk is WPA-PSK beveiligd, en ook de MAc-adressen zijn gefilterd.
Beide adressen staan op de geaccepteerde lijst.
Dorus