[Laptop]Behuizing slecht gemonteert

Pagina: 1
Acties:

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2025
Ik heb gisteren een Acer Aspire 5025 gehaald en na een paar uur viel me op dat er een bocht zit in het plastic tussen het keyboard en het scherm.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/powerstation/files/IMG_1885.JPG

Ik heb de behuizing aan de onderkant losgeschroeft maar kon geen behuizingsdelen van elkaar af krijgen en om echt te gaan rammen staat me een beetje tegen met een nieuwe laptop. Ook op de bult drukken gaf niet de gehoopte 'klik'.

Ik kan hem natuurlijk terug sturen maar probleem is dat ik het ding voor een cursus in het buitenland heb gekocht en die begint al over een week.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit stukje behuizing weer op zijn plek krijg of hoe ik de behuizing uberhaupt uit elkaar krijg?

[ Voor 5% gewijzigd door Westerterp op 24-06-2006 09:57 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Bij mijn Acer kon je die strip er vanaf schroeven door de schroeven aan de achterkant los te draaien. Grote kans dat er een lipje gewoon net niet goed zit en hierdoor zo'n bult geeft. Nou had ik zelf wel een 4000 ipv een 5000 serie, maar volgens mij zijn ze ongeveer gelijk aan elkaar vwb de behuizing.

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2025
Ok bedankt voor de tip. Ik zal het proberen.

/edit

Dat specifieke deel losschroeven lukte me niet, maar na wat kracht zetten met een kleine schroevendraaier schoot er een lipje in een gaatje. Alles zit nu goed.

[ Voor 67% gewijzigd door Westerterp op 24-06-2006 11:49 ]

Verwijderd

Ik vind het wel heel matig dat ze dat zo verkopen..

Hebben ze bij acer geen kwaliteitscontrole of iets dergelijks. Voor je een product met zo een prijs de fabriek uit stuurt controleer je hem toch wel.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:12

BioHazard

*\o/*

Acer is zowieso maar bagger, kheb 3 Acer laptops gehad waar bij ALLEMAAL scheuren in de behuizing kwamen, achter op het beeldscherm bij het scharnier :z

Verwijderd

En toch blijf je die laptops dus kopen, tot drie keer toe zelfs.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
Gewoon terug sturen, is hun probleem. Bij IBM wordt het dan professioneel onderhanden genomen, weet niet of dat voor Acer ook zo is :+. Die van mij werdt voor het plaatsen van een rubber, helemaal schoon gemaakt(behuizing etc).

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Termi schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:05:
Gewoon terug sturen, is hun probleem. Bij IBM wordt het dan professioneel onderhanden genomen, weet niet of dat voor Acer ook zo is :+. Die van mij werdt voor het plaatsen van een rubber, helemaal schoon gemaakt(behuizing etc).
En het probleem van de topicstarter was dat de laptop was gekocht voor een cursus in het buitenland die over een week begon, hij moest die laptop niet lang kwijt zijn...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Pagina: 1