Toon posts:

[XP] Kan non-unicode taal niet veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een bepaalde tekenapplicatie heeft mijn windows ondersteuning voor Japanse non-unicode tekens nodig. Dit heb ik tot nu toe probleemloos kunnen instellen op meerdere pc's in het verleden, en wel op de volgende manier:

- open regional and language settings
- installeer support voor east asian languages aanvinken
- in het tabblad "advanced" japans selecteren in de lijst, en vervolgens opnieuw opstarten.

Dat zou alles moeten zijn, doch op mijn nieuwe pc bots ik tegen een foutmelding aan:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/jimmeh/unicode.jpg

Ik draai XP SP2 en heb zelf volledige administratorrechten op deze machine. Heb al wat zitten rondzoeken op google, maar daar vind ik geen bruikbaar antwoord. Heeft er hier iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

• frederikske
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Doet het probleem zich ook voor wanneer jij het probeert te wijzigen in veilige modus?

Verwijderd

Topicstarter
frederikske schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 09:59:
Doet het probleem zich ook voor wanneer jij het probeert te wijzigen in veilige modus?
niet geprobeerd, maar ik denk echt wel niet dat het om een hardwareprobleem gaat..

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Veilige modus doet meer dan hardware problemen uitschakelen dus het is alleszins de moeite waard eens te proberen want het kan vast geen kwaad :)