Toon posts:

Snel concept printen

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als bij het printen de optie 'snel concept' aangezet wordt bespaard dit een hoop inkt. Maar als ik deze optie aanklik staat hij de volgende printopdracht weer op normaal. Weet iemand hoe je instelt dat een print automatisch afgedrukt wordt als 'snel concept' zonder dit steeds opnieuw in te moeten stellen voor iedere printopdracht?

Verwijderd

Welke Printer
Welk Operating System
Wat heb je zelf al geprobeerd?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Als ik het in Windows XP aanpas (in het printers en faxapp. scherm) dan is het definitief.

Als ik het in Word bijv. aanpas is dit niet definitief.
Verder kun je wel iets meer info geven :)

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Configuratiescherm--->Printers & Faxes----> rechtermuisknop eigenschappen op de desbetreffende printer. Op de tab 'general' , de knop 'printing preferences'. En dan de tab 'paper/quality' daar instellen, en volgens mij komt het dan goed ;).

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

De standaard afdrukeigenschappen moet je buiten word oid instellen, maar in de eigenschappen van de printer zelf start -> instellingen -> printers & faxapparaten
rechter muisknop -> eigenschappen printer en zoek daar naar de standaard afdrukinstellingen.

Als je een wijziging doet van de afdrukinstellingen binnen een applicatie, zoals word, dan zijn het eenmalige instellingen.

Hier kon uw advertentie staan

Verwijderd

Topicstarter
Welke printer het is doet in deze case niet echt terzake want het geld ten alle tijde. Maar hier staat nu een HP PSC 1402.
Volgens mij geldt het zelfde voor het OS (wat in mijn geval trouwens windows is).
Ik heb de mogelijkheden uitgezocht bij de printerinstellingen maar ik krijg het helaas niet voor elkaar. Ook onze vriend google heeft hier geen antwoord op.

edit: te laat, stom |:( ik zat het inderdaad te wijzigen via word en niet via Windows. Dank u!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 09:41 ]

Pagina: 1